Death Squared (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Macintosh
Puzzle

Ontwikkeld door SMG Studio
Uitgegeven door SMG Studio

In deze multi-player puzzle-game bestuurt iedere speler een robot met als doel het juist gekleurde plaatsje te bereiken. De weg naar dat doel is natuurlijk bezaaid met vallen. In totaal zijn er 80 story levels en 40 party levels.

avatar van Delloo
Dit vind ik dus echt een hele gave game. 80 levels uitdaging. Wordt steeds moeilijker, maar nooit te.
Hou je van een hersenkraker? Spelen dan.