Call of Duty: WWII (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door Sledgehammer
Uitgegeven door Activision

Begeef je aan de frontlinie gedurende de mars van de geallieerde strijdtroepen richting Duitsland in 1944 en 1945. In de single player campagne neem je deel aan diverse veldslagen in onder meer Frankrijk, België en Duitsland. Je beleeft de strijd voornamelijk door de ogen van soldaten Ronald "Red" Daniels en Robert Zussman.

Ik heb een pro, 120mb internet, 4k TV.
Kennis heeft een xbox one x.
Zie trouwens dat internet er vol mee staat.

Nou dis dus niks.

Niet al te veel zeg maar gerust.

Kruisje.

Niet uit te zetten, wat natuurlijk begrijpelijk is want waarom zou iemand zoiets willen: een rauwer realisme WOII interpretatie ervaring benadering zonder onnodige opsmuk die bovendien meer teruggrijpt naar de uitstekende spellen van weleer die dit thema ook al naar volle tevredenheid wisten vorm te geven zonder dat alles.

Kortgezegd oftewel:

Gappies gewoon knap neer zonder fratsen.

Muziekske erbij.

Nou speel ik normaal gesproken geen Call of Duty, uiteraard.

Kan me niet veroorloven dood betrapt te worden met zoiets.

En je zal toch zeker wel weten wat te verwachten zo onderhand.

Maar gezien de terugkeer naar deze gekende thematiek wilde ik het op den duur toch weer een kansje geven, slecht idee misschien, want waar is de play game in mijn gameplay.

Eigenlijk gebleven.

Scheelt dat ik me onlangs ook een dikke 2TB HDD aangeschaft had die momenteel als in levering bevredigend staat te ronken als een beest onaantastbaar anders moest ik den dees met z'n schaamteloze tachtig gig er eigenlijk nu gelijk weer afknikkeren ook.

Op deze manier kan ik het wel rustig laten staan en misschien in een later stadium alsnog een kansje geven, tegen beter weten in wederom.

Medal of Honor: Frontline met z'n ongekende sfeer en zaligmakende muzikale omlijsting is sindsdien nooit meer overtroffen en dat gaat natuurlijk ook niet meer gebeuren.

Deze paden allemaal wel finaal platgetreden.

Leuk nog eenmaal zo'n terugkeer met de grafische standaard van hedendaags maar echt interessant nee allemaal niet echt.

avatar van Sateck
Zo, zojuist uitgespeeld. Ik ben niet zo’n multi player gamer. Dus voor mij is het nu wel klaar. Ik heb me zeer vermaakt. Grafisch echt geweldig! Zeker de cutscenes is tot nu toe het mooiste wat ik ooit heb gezien. Veel spektakel en verrassend veel afwisseling met actie/stealth etc.

Het verhaal was ook mooi, al mocht het einde van mij wel wat beter. Ik hoorde al iets over auswitch, dus had daar veel van verwacht. Dat viel dus wel tegen.

avatar van MJP10
WaW is gewoon vele maten beter. Dit is gewoon troep wat ze verkopen. De singleplayer wordt per Call Of Duty minder en ze focussen zich steeds meer op de multiplayer. De gekke pakjes en gekleurde wapens; Ik heb er niks mee. De jeugd vindt het fantastisch dus dat zal nog wel even blijven. Call of Duty was tot en met Black Ops I leuk. Vanaf dat punt is bergafwaarts gegaan.

Ik weet wel dat je een game niet op de gehele serie mag afrekenen, maar dit is gewoon slecht.

Sateck schreef:
Ik hoorde al iets over auswitch, dus had daar veel van verwacht.

Is Auswitch familie van The Blair Witch?

Sorry, vind dat altijd heel pijnlijk als die naam fout wordt geschreven. Auschwitz.