menu

God of War (2018)

mijn stem
4,25 (106)
106 stemmen

PlayStation 4 / PC
Action / Adventure
single player

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony

Na wraak genomen te hebben op de Olympische Goden leeft Kratos samen met zijn zoon, Atreus, in afzondering in de wereld van de Noorse Goden. Dit is een wrede wereld waar allerlei verschrikkelijke monsters en krijgers wonen. In deze wereld moet hij zijn zoon leren om zichzelf te beschermen van al de verschikkingen in de wereld. Dit deel is het eerste deel van de tweede fase in de God of War-serie: de Noorse mythologie.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=EawtIu_RntE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

zoeken in:
avatar van Maiky
Ben stiekem toch wel benieuwd naar de reacties hier. Ik krijg toch sterk de indruk dat het allemaal behoorlijk generiek is. ‘t Is technisch allemaal vast en zeker dik in orde, maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat in deze next gen versie de ziel er een beetje uit is.

5,0
@Maiky
Ik speel GoW vanaf de releasedag, ben nog niet eens zo gek ver. Maar wat een game is dit, niet te geloven wat een kwaliteit. Op grafisch gebied het mooiste wat ik gezien heb (HDR bizar goed op m'n Oled scherm), qua setting zit je je echt regelmatig te vergapen aan al het moois om je heen en de gameplay werkt heerlijk. Er zit nog behoorlijk wat diepgang in de combat. Verhaaltechnisch kan ik er nog weinig over zeggen, maar heb nou niet het idee dat deze game daar persé in zal gaan uitblinken.

Verder zeg je 'de ziel eruit', dus dan ga ik er maar even vanuit dat jij een fan bent van de vorige delen. Ik was dat bepaald niet. GoW 3 ooit geprobeerd, maar dat cinematische, hack & slash onrails gedoe is het niet voor mij. De vernieuwde gameplay was juist wat de game nodig had naar mijn idee en ondanks dat ze goed naar andere games hebben gekeken (ook naar Dark Souls/ Bloodborne bijvoorbeeld) vind ik het erg knap hoe ze nieuw leven in de franchise hebben geblazen.

Dit is echt heel goed mensen, de cijfers liegen er ook niet om. Krijgt op Metacritics het hoogste cijfer wat PS4 exclusives betreft. Veelzeggend. En wat mij betreft terecht. Ik zat in een gamedip, maar God of War weet me daar eigenhandig weer uit te trekken.

muito doido este jogo.
com certeza 5 estrelas!

Visitem o jogo maioral.

Top dos tops!!!

avatar van patenpac
4,5
Iemand dat een 1,5 geeft?

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Iemand dat een 1,5 geeft?


Dat is al bijna net zo gek als die Portugese wartaal die hierboven staat beschreven

kiriyama
Ben ook wel benieuwd naar de motivering. Ik ben nu zo'n 15 uur onderweg en dit kan wel eens mijn favoriete GoW worden.

avatar van Grovonion
patenpac schreef:
Iemand dat een 1,5 geeft?
een lage stem, zonder dat ie ergens onderbouwd wordt en dan nog voor een spel dat best unaniem goede scores krijgt geeft me een ranzig gevoel. Als de persoon die de score geeft dat zou kunnen beschrijven zouden we er veel meer aan hebben dan zo'n droge score.

Nomak
En iemand die 4* geeft hoeft zich niet te verantwoorden?

kiriyama
Niemand zegt toch dat hij zich hoeft te verantwoorden? Maar aangezien zijn stem zo afwijkt van de norm zou het wel interessant zijn om te weten waar dat op gebaseerd is.

5,0
Maar goed, er is nog niet echt een norm hier op Gamesmeter aangaande deze game. Wel wijkt 1,5* behoorlijk af van de algehele opinie.

En inderdaad, ik ben wel benieuwd naar een motivatie, maar ook van de 4* stemmer. Lijkt me veel te laag! Nee zonder gekheid, ik lees en hoor graag wat ervaringen over deze game.

avatar van Grovonion
Nomak schreef:
En iemand die 4* geeft hoeft zich niet te verantwoorden?
Het zou idd leuk zijn als iedereen zijn score zou onderbouwen met een mening, maar dat is natuurlijk niet haalbaar noch doe ik dat zelf altijd. Als er 90% goede scores zijn zullen die meningen ook niet zo ver afwijken, interessanter vind ik dan idd waarom iemand een spel een afwijkend hoge, of zoals in dit geval lage score geeft.

avatar van AmazingPP
5,0
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de game niet zo vet vind als ik had verwacht. Het is voor mij te ver afwijkend van de originele reeks; lekker hacken en slashen: ik hield ervan. Deze game is zeer zeker niet slecht en als je 1,5 * geeft mankeer je iets aan de ogen, want hij verdient zeker al drie sterren voor de graphics. Ik vind het allemaal een beetje teveel van het goede. De besturing vind ik er niet op vooruit gegaan, het opwaarderingssysteem is te complex naar mijn mening en sommige vijanden zijn simpelweg te pittig om te verslaan. Sommige ook weer niet. Ik weet het niet... Ik begin er nu een beetje aan te wennen. Het is een prachtig avontuur, maar ik had liever de oude reeks. Ben ik de enige hierin?

avatar van rudiger
AmazingPP schreef:
Ben ik de enige hierin?



Yep

avatar van Sinner
AmazingPP schreef:
Ben ik de enige hierin?


Beetje moeilijk om te zeggen. Vraag het na 6 maanden nog eens. Als het spel niet nieuw is en de hele hype-trein een beetje voorbij is getrokken. Nu is het namelijk nog altijd 'wow het beste spel ooit!' voor 99% van de bevolking die er net 60 euro voor heeft uitgetrokken.

kiriyama
Voor mij is dit zeker het beste spel uit de reeks.

Ik ben destijds opgegroeid met God of War. Deel 1 was echt een ervaring toen ik het voor het eerst speelde. Zulke grote set-pieces en actie had ik nog niet eerder in een game meegemaakt. Deel 2 deed daar nog een mooie schep bovenop. Jarenlang stonden beide games dan ook in mijn top 10. Deel 3 was een teleurstelling. Een paar prachtige momenten werden afgewisseld met mindere en na Acsension was ik er wel klaar mee. Die heb ik zelfs nooit uitgespeeld.

Echt hype was ik dan ook niet voor een nieuwe God of War. Noorse mythologie heb ik altijd zeer interessant gevonden en alle goede reviews en indrukken deden me toch besluiten om tot koop over te gaan. Absoluut geen spijt van gehad. Net als ik is de serie een paar jaar ouder en wat volwassener geworden. Het is met zijn tijd meegegaan. Ik kan me best voorstellen dat niet iedere fan daar op zat te wachten, maar ik ben er blij mee. De grootschalige set-pieces zijn kleiner en zeldzamer geworden, maar daar krijgen we een open-world en een veel langere speelduur voor terug.

De kleine lettertjes, ietwat teleurstellende eindbazen en (op normal) wat te simpele vijanden. Meer dan die drie puntjes van kritiek kan ik eigenlijk niet noemen. Ik heb zo'n 35 uur met het grootste plezier het verhaal van Kratos en Atreus gevolgd. Telkens was er wel weer iets nieuws te ontdekken of te doen. Telkens toch nog eventjes doorspelen om dat eiland te verkennen, een opdracht uit te voeren of gewoon lekker naar het gebabbel van Kratos en zoon in de boot te luisteren. Heerlijk!

Ik zeg het niet snel of vaak, maar dit is inderdaad een van de beste PS4 exclusives. Zo'n beetje alles klopt. Het haalt de mosterd bij Dark Souls, Witcher 3, Skyrim en tal van andere games, maar weet aan al die elementen toch een eigen, unieke draai te geven. In die 35 uur is er voor mij geen enkel dipje geweest. En dat is iets dat ik zelf over GoW 1 of 2 niet kan zeggen.

Laat het vervolg maar komen, want na dit avontuur ben ik weer helemaal fan!!!

4.5*

avatar van AmazingPP
5,0
rudiger schreef:
(quote)



Yep


Het is niet dat ik de game niet goed vind hoor, maar ik ben meer fan van de oude reeks. Daar is toch niks mis mee?

5,0
AmazingPP
Zeker niks mis mee, uiteraard ieder zijn of haar voorkeuren.

Wel vind ik het persoonlijk moeilijk te begrijpen, ik heb het ook veel teruggelezen op diverse fora: fans van de oude reeks die niet willen/kunnen wennen aan de vernieuwde gameplay.
Ik vind het zelf juist enorm te prijzen dat Santa Monica deze weg is ingeslagen. Niet alleen omdat ik geen fan was van de vorige GoW-mechanics, maar juist ook omdat deze vernieuwingen hard nodig waren naar mijn idee. God of War 3 vind ik erg verouderd aanvoelen eigenlijk, vandaag de dag.

avatar van AmazingPP
5,0
rudiger schreef:
(quote)



Yep


Niet dus, als ik zo op het Internet eens rond kijk. Nogmaals: vind het zeker geen slechte game, maar ieder zijn smaak toch?

avatar van Confusie
5,0
Begin er toch ook wel erg lekker in te zitten nou.

Dit is zuivere koffie.

Zoals de collectieve jubelstemming al een beetje had voorspeld.

avatar van rudiger
AmazingPP schreef:


Niet dus, als ik zo op het Internet eens rond kijk. Nogmaals: vind het zeker geen slechte game, maar ieder zijn smaak toch?


Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in .
Als we allemaal dezelfde smaak hadden was het maar een saaie boel en liepen we allemaal met dezelfde vrouw en reden in dezelfde auto , ik vind deze game beter dan de vorige delen , iedereen mag daar anders over denken .

avatar van Confusie
5,0
Het moge duidelijk zijn dat ik wat sceptisch stond tegenover het hele vader zoon ding.

Maar kan nu wel inzien wat maakte dat ze tot deze keuze kwamen.

Om de serie te doen evolueren en een iets ander licht op dit personage te schijnen.

Het uitstekende schrijfwerk maakt het zelfs een van de interessantere buddy systemen die ik ben tegenkomen.

Kan gek genoeg tot zo ver toch eigenlijk enkel bevestigen dat de hype terecht is of lijkt te zijn.

Dit is simpelweg meesterlijk craftmanschap in elk opzicht.

Wat maakt dat het geheel over de gehele linie wegspeelt als een dikke saptiet.

Ik zit hier nu op deze vroege lente ochtend alweer met de controller in mijn knuisten wat in mijn geval eigenlijk al wel genoeg zegt.

Over het uitzonderlijke aspect aan deze game.

avatar van AmazingPP
5,0
HA! Ik heb mijn Blades terug! Ik vind de game steeds vetter worden.

avatar van Confusie
5,0
Dat dat eraan zit te komen heeft een of andere hoerenzoon, zo’n stinkend slinkse eierboer gister al even ergens voor mij weten te spoilen.

Maar zeker wel nice ja.

Dat dat eraan zit te komen.

Kijk er nu ook wel enigszins naar uit om straks ook maar eens de remaster van het derde deel een kansje te geven.

De reeks heeft bij deze momenteel mijn volle attentie.

Zoveel staat vast.

Op dit moment.

avatar van Claude Ommel
5,0
In twee dagen doorheen geblazen. Uurtje of 24. Nuff said.

kiriyama
Voor iedereen die het spel heeft uitgespeeld: ga nog even terug naar huis voordat je het spel afsluit.

avatar van Maiky
AmazingPP schreef:
Ben ik de enige hierin?


Nope. Ben het ook met je eens.

Het is inderdaad geen slechte game. Graphics zijn uitmuntend en voor wat het spel pretendeert te zijn doet het alles uitstekend.

Desondanks liet het bij mij geen enkele indruk achter. Het valt Santa Monica in zekere zin te prijzen dat ze hiermee een nieuwe richting op zijn gegaan, maar voor sommige gamers (of fans, al reken ik mij zéker niet onder de fans) is zo'n nieuwe koers gewoon ongewenst. (Ik dek me even snel in: ieder z'n ding!)

Nu is het meer een soort Tomb Raider meets The Last of Us geworden. En laten we wel wezen: die bosomgevingen en tempels/ruïnes kennen we inmiddels wel. Het op sleeptouw nemen van dat joch voelt aan als een blok aan je been. En hij is bovendien ook gewoon vervelend. Kratos heeft goden de benen afgerukt, cyclopen de ogen uitgetrokken en titanen met de grond gelijk gemaakt - het laatste wat ik wil is een snotneus die me waarschuwt met zaken als "Incoming fire!" of zegt dat ik het goed heb gedaan.

Wat betreft de angel die eruit is getrokken - na iedere sessie zocht ik wat willekeurige fragmenten van de eerdere games op, en het contrast was overweldigend. Vooral in GoW II en III hangt er vrijwel continu een onheilspellende dreiging in de lucht. Kratos was werkelijk een overweldigende bad ass. Rauw en extreem gewelddadig. Maar nu kan 'ie zo als een barista beginnen in een lunchtentje waar ze koffie met moeilijke namen serveren. En dan het leveldesign van GoW III - wat een vakmanschap is dat eerste half uur zeg. Ze hebben in deze GoW echt wel knap werk geleverd hoor - maar warm wordt ik er niet van.

Nee, dit is het dus voor mij niet. Leuk dat games "volwassen" willen zijn, maar bij God of War wil ik niet dat het volwassen wordt. Dat vechten met de bijl vond ik maar stroef, en de camera die heel de tijd achter Kratos hangt maakt de boel nog minder dynamisch en maakt maar weinig adrenaline in me los. Geef mij maar de blades voor de hele game, en trek wat mij betreft maar om de tien meter een blik vijanden open. Statistieken, menu's, vader/zoonrelaties en mondjesmaat slachtvee serveren is niet iets waarvoor ik met Kratos mee op pad ga.

avatar van Confusie
5,0
Oeps.

Zo kan je het ook bekijken natuurlijk.

Ik vind het met het jongetje toch wel uit de verf komen, zoals ik al zei.

Zitten wel echt aandoenlijke momenten tussen, Kratos met zijn strenge ‘boy’ interrupties.

Toch een soort reboot waar ze een andere kant van dit personage wilden laten zien.

En niet altijd even origineel uit de hoek komen nee.

Dat niet.

Last of Us schiet natuurlijk snel te binnen, verder moest ook ik aan de recente Tomb Raiders en bijvoorbeeld iets als Enslaved: Odyssey to the West denken.

En natuurlijk Dark Souls.

Het lineaire hack and slash genre is toch wel vrij uitgekauwd inmiddels.

Met titels als Lords of Shadow en Dante’s Inferno maar ook Bayonetta die eigenlijk exact doen wat de vorige God of War delen ook deden.

Vind het wel verfrissend dat ze een stukje Dark Souls hebben gepakt en er in mijn optiek zelfs nog aardig overheen gaan.

De Souls games ... alle drie de afzonderlijke varianten wel geprobeerd inmiddels.

Omdat het me ergens wel aanspreekt, zoals dit ook doet.

Maar hoe weinig hardcore het ook is om toe te geven misschien, ze liggen me maar niet.

Mensen hebben het vaak over een soort ongekende diepgang binnen een zeer complex uitgebalanceerd systeem dat we daar zouden treffen.

Ik heb dat echter nooit echt zo mogen ervaren.

Voor mij drijven die spellen op een principe dat eigenlijk helemaal niet zoveel dieper gaat dan het idee dat jouw slagen minuscuul uithalen terwijl je zelf maar als een malle mag incasseren.

Tergend traag allemaal.

Als je het mij vraagt.

Vind het hier toch allemaal een stuk prettiger uitgewerkt.

Het kernelement:

Buitengewoon trefzeker een pretje te noemen oftewel.

avatar van AmazingPP
5,0
Maiky schreef:
(quote)


Nope. Ben het ook met je eens.

Het is inderdaad geen slechte game. Graphics zijn uitmuntend en voor wat het spel pretendeert te zijn doet het alles uitstekend.

Desondanks liet het bij mij geen enkele indruk achter. Het valt Santa Monica in zekere zin te prijzen dat ze hiermee een nieuwe richting op zijn gegaan, maar voor sommige gamers (of fans, al reken ik mij zéker niet onder de fans) is zo'n nieuwe koers gewoon ongewenst. (Ik dek me even snel in: ieder z'n ding!)

Nu is het meer een soort Tomb Raider meets The Last of Us geworden. En laten we wel wezen: die bosomgevingen en tempels/ruïnes kennen we inmiddels wel. Het op sleeptouw nemen van dat joch voelt aan als een blok aan je been. En hij is bovendien ook gewoon vervelend. Kratos heeft goden de benen afgerukt, cyclopen de ogen uitgetrokken en titanen met de grond gelijk gemaakt - het laatste wat ik wil is een snotneus die me waarschuwt met zaken als "Incoming fire!" of zegt dat ik het goed heb gedaan.

Wat betreft de angel die eruit is getrokken - na iedere sessie zocht ik wat willekeurige fragmenten van de eerdere games op, en het contrast was overweldigend. Vooral in GoW II en III hangt er vrijwel continu een onheilspellende dreiging in de lucht. Kratos was werkelijk een overweldigende bad ass. Rauw en extreem gewelddadig. Maar nu kan 'ie zo als een barista beginnen in een lunchtentje waar ze koffie met moeilijke namen serveren. En dan het leveldesign van GoW III - wat een vakmanschap is dat eerste half uur zeg. Ze hebben in deze GoW echt wel knap werk geleverd hoor - maar warm wordt ik er niet van.

Nee, dit is het dus voor mij niet. Leuk dat games "volwassen" willen zijn, maar bij God of War wil ik niet dat het volwassen wordt. Dat vechten met de bijl vond ik maar stroef, en de camera die heel de tijd achter Kratos hangt maakt de boel nog minder dynamisch en maakt maar weinig adrenaline in me los. Geef mij maar de blades voor de hele game, en trek wat mij betreft maar om de tien meter een blik vijanden open. Statistieken, menu's, vader/zoonrelaties en mondjesmaat slachtvee serveren is niet iets waarvoor ik met Kratos mee op pad ga.


Hele goede onderbouwde mening en ik ben het met jou dan ook compleet eens. Het heeft niet het "gevoel" van de oude reeks. Die mis ik. Vind het zeker een goede game, maar nogmaals: voor mij zijn de eerste drie delen echte klassiekers. Weet niet of deze game dat label ook gaat krijgen van mij.

avatar van Fonzzz002
5,0
Fonzzz002 (crew)
De voorgaande 6 God Of War games heb ik met plezier gespeeld, maar ik vind ze te soortgelijk en de verhalen waren (meestal) slecht. Deze nieuwe God Of War is daarom de frisse adem die de serie nodig had. Sterker zelfs: ik vind het de beste tot nu toe en ik hoop op een vervolg!

Het roer is omgegooid voor dit deel. Er zijn geen gefixte camera perspectieven, maar je bekijkt het vanaf een 3rd person perspectief. Niet weer hetzelfde wapen dat je al 6 games gebruikt maar een nieuw bijl-wapen, met allerlei handige mogelijkheden zoals een boemerang functie. Niet weer tegen medusa’s en minotaurussen vechten, maar geheel nieuwe wezens die afgeleid zijn van de Noorse mythologie. En bovenal: dit maal reist Kratos samen met zijn zoon. Dit voegt zowel een extra laag aan het vechten toe, omdat je zijn zoon op vijanden kan laten schieten, als dat het verhaal meer diepgang geeft. Door deze reis leren deze twee personages elkaar beter kennen en ze maken beide een groei mee. Kratos is één van de laatste videogame protagonisten die ik als vader had gewild, maar je merkt dat deze positie hem heeft veranderd, in vergelijking met de bloeddorstige Spartaan die hij in de vorige delen was. Deze verandering brengt humoristische, maar ook emotionele scenes met zich mee. De manier hoe de band met zijn zoon is gedaan is vergelijkbaar met Ellie uit The Last Of Us, of Elizabeth in Bioshock. Alleen vind ik de zoon van Kratos beter verwerkt in de gameplay, ipv dat hij enkel voor het verhaal er is. Hoewel ik niet zou zeggen dat zijn zoon net zo krachtig als Ellie is, vind ik het wel degelijk één van de betere kind-personages uit videogames en ik beleefde plezier aan het luisteren naar hun gesprekken.

Visueel is deze game adembenemend mooi. Ieder nieuw gebied betrad ik met open mond en vol fascinatie. Ik kan visueel letterlijk geen enkel minpunt noemen: het detail van de omgevingen, het kleurgebruik, de belichting, de designs van de werelden, alles is heel mooi om te zien. Qua muziek bied deze God Of War je typische bombastische klanken die je van de serie gewend bent, maar het neemt ditmaal meer tijd om rustmomenten en emotionelere muziek te geven. Dit was een fijne verfrissing en het sluit zich mooi aan op de focus van het verhaal (de band tussen familieleden). Overigens viel mij op dat ook de stemacteurs uitzonderlijk goed waren. Met name de acteur die de zoon van Kratos inspreekt is indrukwekkend, voor iemand van zijn leeftijd. Het verbaasd me hoe intimiderend Kratos is, alleen al in de stem, terwijl hij bijna altijd met een kalme toon praat.

Ditmaal kiest de game voor een meer non-lineaire, open-world achtige benadering dan het lineaire pad dat je van God Of War gewend bent. Dit is de enige game design keuze die voor mij minpunten met zich meedroeg. Waar je in de vorige delen telkens een nieuw gebied bezoekt, wat een echt reisgevoel wekte, moet je hier regelmatig terug naar oude gebieden voor nieuwe missies. Op den duur werd dit een beetje repetitief, waardoor het op sommige momenten minder werd. Daarentegen brengt deze keuze ook heel wat goede dingen met zich mee: wanneer je terug gaat naar een eerder bezocht gebied is er meestal een nieuw stuk vrijgespeeld, of zijn er nieuwe kleine opdrachten te vinden die je voorheen niet kon doen, waardoor het de moeite waard werd om terug te gaan. Ik vind het vechtsysteem erg leuk om te doen, met als gevolg dat ik met plezier van iedere gelegenheid gebruik maakte om te vechten. Meestal liggen er leuke optionele uitdagingen of handige beloningen voor je klaar als je de extra missies aangaat. Dit motiveerde me om de meeste optionele taken te doen.
Het word al helemaal prettig gemaakt door de moeilijkheidsgraad: God Of War op “normal” heeft een fijne balans tussen rustige stukken en pittige gevechten. Met name de optionele gevechten konden je afslachten, en ik heb ze niet allemaal kunnen halen. De youtuber Angry Joe zei dat hij dit "het beste vechtsysteem vond dat hij in games heeft gezien". Ik heb daarover zitten nadenken en ik kon geen hack and slash of beat em up noemen waar ik het vechtsysteem opmerkelijk beter vond werken. Misschien een paar die rond hetzelfde niveau zitten, maar voor wat God Of War 2018 bied is het inderdaad heel soepel, responsief, belonend, pittig en gevarieerd. Een heerlijk uitgedacht vechtsysteem dat één van de game zijn grootste krachten vormt.

De boss battles zijn werkelijk spectaculair, al waren er maar 4 die op een opmerkelijke wijze in het verhaal werden verwerkt. De rest waren meer semi-bosses/sterkere enemies. Jammer dat er maar 4 tussenuit sprongen in het verhaal, maar deze 4 waren ieder een genot om tegen te vechten. Dit komt vooral omdat ik het formule van de vorige games wat beu was: reuze monster slaat, jij ontwijkt, monster laat zijn hand liggen, jij slaat op hand, herhaal dit totdat je quicktime events kunt doen en je hebt gewonnen. In dit deel voelen de gevechten wat logischer: iedere klap komt op een geloofwaardige manier aan bij hetgeen dat je vecht, en wanneer er iets groots is moet je meer doen dan alleen op de benen slaan. Vanaf het opening boss gevecht pakte de game me en het wist met een bevredigend gevecht te sluiten.

Wel vond ik qua verhaal dat er teveel losse draden waren. Alsof je een trilolie aan het spelen bent en slechts de opening hebt meegemaakt. Je hoort regelmatig verhalen over hoe vreselijk Thor en Odin wel niet zijn, alsof ze de eindbaas van de game gingen worden, maar je krijgt ze nooit te zien (met uitzondering van het cliffhanger einde). Maar ook: Freya is een zoektocht begonnen om haar vleugels terug te vinden, zodat de wraak kan nemen op Kratos. En in de voorspelling van de Giants zag Kratos op de laatste afbeelding een vreemde gebeurtenis wat nog plaats moet vinden, maar dat gebeurde niet in deze game dus we moeten wachten op het vervolg om dit mee te maken. Het heeft mijn enthousiasme in ieder geval hoog voor een vervolg!

Als je een liefhebber van de voorgaande God Of War games bent is dit een must om te proberen, maar houd er wel rekening mee dat het anders is dan je gewend bent. Als je nog nooit een God Of War game hebt gespeeld is dit een prima deel om mee te beginnen. Het enige wat handig is om van tevoren te weten is de basis van Kratos z’n verleden. Los daarvan is het niet noodzakelijk de vorige games gespeeld te hebben om dit te kunnen volgen, geziene het geheel nieuw territorium verkend. Voor zijn sterk verhaal, heerlijk vechtsysteem, prachtige wereld en muziek krijgt God Of War een welverdiende

4,5*

avatar van Fonzzz002
5,0
Fonzzz002 (crew)
Maiky schreef:
(quote)


Leuk dat games "volwassen" willen zijn, maar bij God of War wil ik niet dat het volwassen wordt.


Hangt er vanaf hoe "onvolwassen" je bloederige veldslagen, ledematen van monsters eraf trekken en orgies met prostituees vind . Ik denk dat "serieuzer / emotioneler / milder" meer van toepassing is.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:40 uur

geplaatst: vandaag om 17:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.