Spider-Man (2018)

Alternatieve titel: Spider-Man: Remastered

PlayStation 4 / PlayStation 5 / PC

Ontwikkeld door Insomniac
Uitgegeven door Sony

Deze game vertelt een nieuw verhaal over Spider-Man en heeft niets te maken met de films en/of stripverhalen van de superheld. Je speelt zowel een meer ervaren Spider-Man, als zijn alledaagse alter-ego Peter Parker. De game speelt zich af in een sandbox van het hedendaagse New York City, dat je zal kunnen ontdekken via onder andere web-slingeren, muur klimmen en parkour. Tijdens gevechten kan er buiten je verschillende krachten ook gebruik gemaakt worden van de omgevingen.

• vanaf 12 augustus te koop voor de PC

4 sterren... elke keer als ik dit spel weer eens speel denk ik dit blijft een geweldig spel!.
Maar na 60 keer de politie geholpen te hebben met schurken opruimen, 20 duiven heb gevangen, weer van die vervelende draai puzzels heb gemaakt, en nou komt het van die hele vervelende milieu schoonmaak opdrachten moeten doen.. dan ben ik het zat. Herhaling en herhaling van die vervelende klussen is geen 4 sterren waard en dan zet ik hem maar weer op 3.5 ster maar het kan ook zo maar weer veranderen.

avatar van Eraser2
Ik voel je helemaal. Ik ben voor de platinum gegaan en vooral de crimes waren tergend repetitief op een gegeven moment. Werkelijk honderden moet je er hebben gedaan. Dat aspect hebben ze in Miles Morales een stuk beter gedaan.

Spider-Man: Miles Morales is er ook nog inderdaad maar ik weet niet of ik wel een 2de Spider-Man wil spelen heel misschien .

Zeer geslaagd spelletje en zeker de beste Spiderman game die ik gespeeld heb. Nog nooit heb ik spidey op zo,n soepele manier door de stad kunnen beginnen. Het verhaal wist ik me ook wel te boeien. Ook vond ik het leuk om te spelen met Pete Parker. Helaas vond ik de side quest nier varierend genoeg. Best jammer dar weerhoud me om dit spel een nog hogere score te geven.