The Jackbox Party Pack 3 (2016)

Android / Apple iOS / Macintosh / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Party
online

Ontwikkeld door Jackbox
Uitgegeven door Jackbox

Dit derde deel van Jackbox Party Pack omvat vijf nieuwe minigames. Quiplash 2, waarin je niets hoeft te verzwijgen. De dodelijke quizshow Trivia Murder Party. De verbazingwekkende spionagegame Guesspionage. De slimme bedriegingsgame Fakin’ It. En de T-shirt-knokpartij Tee K.O., waarin je aangepaste T-shirts bestrijd tot de dood erop volgt. Je kunt spelen met je telefoon, je tablet of je computer, extra controllers zijn niet nodig.

Wat een lol gehad met dit spel vanavond...wmb de ultieme partygame!

centurion81 schreef:
Wat een lol gehad met dit spel vanavond...wmb de ultieme partygame!

Zeker, als ik een spelletjesavond met vrienden heb staat de jackbox trilogie ook op het menu! Met name fakin' it is een favoriet geworden, al is het wel het leukst met 5 spelers (minimum). Het zelf maken van vragen in quiplash is ook leuk om een aantal potjes mee te spelen!

Wat een geweldig spel blijft dit voor avondjes met vrienden. De Trivia Murder Party hangt wel erg op Amerikaanse kennis, bv. wie daar Idols won o.i.d., maar Quiplash is werkelijk briljant. Cards Against Humanity maar dan met antwoorden die je volledig zelf kunt bedenken. Geweldig alternatief voor gezelschapsspellen en het werkt perfect met smartphones als controllers!

Fonzzz002 (crew)
Erg leuke party game waar eenvoudig iedereen bij kan aansluiten. Deze kwam meerdere keren voorbij op spellenavonden en heeft altijd voor grappige momenten gezorgd. Van de 5 games zijn er 4 van goed niveau, waarbij je genoeg gelegenheid hebt creatieve onzin te uitten. Fakin It is mijn persoonlijke favoriet (geziene deze het meeste conversatie onderling uitlokt). Goede prijs voor 4 leuke partygames en we zijn benieuwd geraakt naar alle andere games in de reeks.