Virus (1997)

Sega Saturn
Adventure / Action

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson

Het is de 22ste eeuw. De mensheid heeft inmiddels de ruimte bedwongen en andere planeten gekoloniseerd. Helaas konden de kolonisten hun geluk maar niet vinden. Zo werd Cyber Net geboren, een virtuele wereld waar de mensen emoties zoals liefde of haat konden ervaren. Al snel werd deze wereld essentieel. En wanneer een dodelijk virus Cyber Net infecteert, zijn alle kolonisten in gevaar. Een speciale eenheid genaamd Blue Metal wordt er op afgestuurd om het virus te vernietigen, maar al snel zijn de meeste leden overleden. Help Serge Shadix, van het nieuwe team STAND (Special Team for Alert to Netwerk Destruction), op zijn zoektocht naar zijn broer Leon en het geheim achter het virus.