Sundered (2017)

Alternatieve titel: Sundered: Eldritch Edition

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Thunder Lotus
Uitgegeven door Thunder Lotus

Je speelt Eshe, een zwerver in een geruïneerde wereld, gevangen in alsmaar veranderende grotten, vol met angstaanjagende vijanden. De kracht van gecorrumpeerde relikwieën stelt je in staat om gigantische bazen te verslaan, maar het gaat ten koste van je eigen menselijkheid. Weersta of omarm de verleiding om deze kracht te gebruiken.