1-2-Switch (2017)

Nintendo Switch
Party
multi player

Ontwikkeld door Nintendo

Kijk elkaar aan en 1-2-Switch! In deze game kijken de spelers elkaar aan en niet naar het scherm. Allebei de spelers hebben een joy-con in de hand en spelen op deze wijze verschillende minigames tegen elkaar. Er wordt gebruik gemaakt van de HD-rumble functie en geavanceerde motion controls. De spellen bestaan onder andere uit revolverduel, melktijd, knikkerkampioen en kluiskraak.

Nintendo is (ook) nog steeds een speelgoedfabrikant

1,5
Dit is een tech demo om te laten zien wat je met de joycons kan (niet dat je dit ooit in een echte game gaat gebruiken) en om de switch mee te etaleren aan vrienden. Sommige spellen zijn enigzins grappig om eens te proberen, maar een groot deel zijn al flauw vanaf de eerste keer. Ik kreeg 'm gratis bij de switch bij, en ben erg blij dat ik er geen geld aan gehangen heb. Dit is zeker geen 40 euro waard, feitelijk had dit gewoon standaard op de switch moeten staan.

avatar van Maiky
Gisteren de Switch gekocht! En Super Mario Galaxy was nergens te bekennen. Dus ben maar even hiervoor gegaan. Inderdaad geen €40 waard, bij lánge na niet. Maar ja. Onze 6-jarige dochter kan er geen genoeg van krijgen, dus op verjaardagen en met vriendjes en vriendinnetjes zal dit wel leuk zijn. Heb ik over een jaar of zes mijn geld er wel uit.

Vind dat met die knikkers wel erg grappig. Mooi hoe de vibraties een x aantal knikkers in een doosje suggereren.

Hoe dan ook, vandaag Odyssey alsnog weten te lokaliseren, dus vanavond wordt het serieus.

Toch wel heel geinig, een million-seller die de flop 100 heeft gehaald

Zelfs na 7 jaar kost je dit spel nog steeds 50 euro onbegrijpelijk natuurlijk..
Ik wil hem wel voor mijn verzameling maar dan voor 20 euro.