Snipperclips (2017)

Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door SFB

Maak kennis met Snip en Clip, twee papieren vrienden die dol zijn op puzzels! Of er nu een vorm gevuld moet worden, een basketbal gedunkt moet worden, of een hamster in nood verkeert, Snip en Clip doen wat ze kunnen om het probleem op te lossen.

Zat gratis bij mijn joy con pack

Nice! Nu paar keer met vriendin gespeeld. Ik vind het er leuk!

Zijn nu in de derde wereld beland, heb het cijfer met een halfje verhoogd omdat we nu echt veel plezier en uitdaging hebben gehad....Nu voor het eerst echt lang moeten nadenken, klooien en samenwerken om een level te halen (drab valt naar beneden en twee flubjes moeten van links naar rechts maar zijn bang voor zowel Snip & Clip als drab)