BUTCHER (2016)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Action / Shooter

Ontwikkeld door Transhuman
Uitgegeven door Transhuman

Als Butcher is het jouw taak om het ras van een hele planeet uit te moorden, en je doel is de Aarde! Betreed de ondergrondse gangenstelsels van de restanten der mensheid en zuiver de planeet van dit hardnekkig ongedierte.

Is best wel een hevig topic, jezelf in de rol brengen van iemand die de aarde moet uitmoorden. Deontologisch gezien heel interessant topic...