Pikuniku (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sectordub
Uitgegeven door Devolver Digital

In deze absurdistische puzzelgame dien je een dorpje te herbouwen. Dit doe je door haar inwoners, de "Worry people" genaamd, te assisteren in het oplossen van problemen en het volbrengen van tal van creatieve opdrachten.

Ziet er wat minimal uit, maar wordt aardig gerecenseerd. Devolver staat ook wel voor enige kwaliteit.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Heb 'm al een tijdje in 't vizier. Vandaag binnengehaald voor de Switch. Ben erg benieuwd.

avatar van Devoo
Net uitgespeeld en was een zeer vermakelijk klein spelletje. Enkele keren hardop moeten lachen. De game duurt ongeveer 3 uur, maar het is wel een zeer vermakelijke 3 uur!