Dark Souls III: The Ringed City (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door From
Uitgegeven door From en Bandai Namco

In deze tweede uitbreiding voor Dark Souls III is het aan jou om de Slave Knight Gael op te jagen naar einde van de wereld. Als het tijdperk van het Vuur aan zijn einde komt en de verschillende iteraties samensmelten, zullen de geheimen van het verleden bloot komen te liggen. Daal af door de waanzin van deze wereld en trotseer de gevaren van de legendarische oerstad, de Ringed City.