menu

Dark Souls III: The Ringed City (2017)

mijn stem
3,77 (13)
13 stemmen

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / RPG
single player / multi player / online

Ontwikkeld door From
Uitgegeven door From en Bandai Namco

In deze tweede uitbreiding voor Dark Souls III is het aan jou om de Slave Knight Gael op te jagen naar einde van de wereld. Als het tijdperk van het Vuur aan zijn einde komt en de verschillende iteraties samensmelten, zullen de geheimen van het verleden bloot komen te liggen. Daal af door de waanzin van deze wereld en trotseer de gevaren van de legendarische oerstad, de Ringed City.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=ezosSMzPdNQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

zoeken in:
avatar van dr channard
4,0
Ik ga me deze keer niet opjagen ... ik ga me deze keer niet opjagen ... ik ga me deze keer niet opjagen

avatar van dr channard
4,0
Leuke ervaring maar het is niet zo episch als de eind-DLC in Dark Souls II of de DLC in de eerste game. Moeilijkheidsgraad ligt niet echt in de vijanden vind ik , eerder in irritante stukken zoals met de engelen en de ridders met pijlen man heb ik toen gevloekt.

De bazen vallen wel mee. Er zijn 3 hoofdbazen en 1 optionele. Gelukkig maar want die laatste is echt overpowered en vermoeiend. De 3 andere zijn dus best te doen. De eindbaas is leuk, ik had een Orphan Of Kos -achtig gevecht verwacht in het begin maar het was veel makkelijker.

Ik ben blij dat het gedaan is. De main game van Dark Souls 3 was verfrissend tov het tweede deel maar toen ik daarna Bloodborne en de prachtige DLC heb gespeeld vond ik het derde deel meer verouderd aanvoelen. De twee DLCs zijn naar mijn mening minder goed dan de main game. In Dark SOuls II vond ik ze beter dan de main game (vond het zelf een sterkere afsluiter met dat eindgevecht in die hellenput met die poorten) en in het origineel vond ik de DLC minstens even sterk.

Toch goed vermaakt. 4*

avatar van dr channard
4,0
Dan toch de draak kunnen verslaan. Als je het allemaal door hebt is het wel een van de meest epische bazen uit de serie. Zalig.

1,5
Deze vind ik echt waardeloos. Moeilijk is leuk, de bazen zodanig veel HP geven en maar één type build om ze te verslaan is gewoon goedkoop. Ook de stukken tussen bonfires zijn op bepaalde momenten enkel doenbaar door te speedrunnen of door er telkens een half uur over te doen om de vijanden één voor één uit te lokken, wat voor zin heeft dat? Oervervelend dit, de balans zit compleet fout
Specifiek heb ik het dan over
1) Het stuk met de engels, zeker het deel met het moeras
2) Demon boss fight. Als sorcerer is dit gewoon achterlijk. Moeilijk is het eigenlijk helemaal niet (atks zijn voorspelbaar) maar het duurt gewoon een eeuwigheid om die eerste fase door te komen waardoor ik het na een paar x proberen voor het eerst in DS3 heb opgegeven en heb gesummoned
3) Het stuk richting het moeras. Hoe lang is dit met hoeveel herspawnbare sterke vijanden? Best doenbaar om weg te werken maar waarom moet dit zo lang zijn? Waarom geen bonfire in de buurt van die brede laatste trap naar het moeras bv?

Verder ben ik voorlopig nog niet geraakt omdat ik het beu was maar twijfel sterk of ik dit wel verder wil uitspelen of gewoon de base game opnieuw speel

Gast
geplaatst: vandaag om 10:48 uur

geplaatst: vandaag om 10:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.