Ace Combat 7: Skies Unknown (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Flight / Action

Ontwikkeld door Project Aces
Uitgegeven door Bandai Namco

Neem plaats in de cockpit van 's wereld meest geavanceerde gevechtsvliegtuigen. Het verhaal speelt zich af rond het jaar 2020, in het hervorde koninkrijk Erusea. Wanneer het koninkrijk de oorlog verklaart aan de Osean Federation, is het aan jou om een gigantische lift, welke ver de ruimte inreikt, te beschermen. Alsmede de stad die aan de voet van de lift ligt. Je opereert vanuit een groot militair luchtschip, FAS genaamd.