Refunct (2015)

Macintosh / PC / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Dominique Grieshofer
Uitgegeven door Dominique Grieshofer

Refunct is een korte, first-person platformer over het herstellen van een levendige wereld. Het spel moedigt je aan om de wereld om je eigen tempo te ontdekken.

Een game die je na wat oefening binnen 4 minuten kan uitspelen. In totaal iets meer dan een uur mee vermaakt voor 1,50. Prima deal.

Gameplay heeft wel wat van mirrors edge, een soort van Free Runner. Ontspannende zen game en technische prima in orde. Knap gemaakt door 1 persoon.

avatar van John Milton
Nu op Steam voor 74 cent en dat is hij helemaal waard.

Of dat binnen 4 minuten uitspelen me binnen een uur lukt betwijfel ik, maar alsnog erg leuk. En ik zie me nog wel fanatiek worden om proberen die speedrun onder de knie te krijgen, Maar ik raad rookies aan om er gewoon blanco in te stappen, en zelf te ontdekken hoe het werkt (tip: werp evt een blik op de besturingsknoppen).

Verder voeg ik me bij mrdig.