Doodle God (2010)

Alternatieve titel: Doodle God: Ultimate Edition

Android / Apple iOS / Mobile / Windows Phone / PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One
Puzzle / Simulation

Ontwikkeld door JoyBits
Uitgegeven door JoyBits

Als God is het aan jou om verschillende combinaties van vuur, aarde, wind en lucht te mixen en matchen, om een geschikt universum te creëren. Elk toegevoegd of weggewerkt element laat je wereld tot leven komen. Begin met een nieuwe planeet en schep het universum van je dromen. Maar natuurlijk is het universum niet in een dag gemaakt. Werk je omhoog van eenvoudige micro-organismen, tot diersoorten, gereedschappen, zelfs civilisaties! Maar let op, de kracht van de schepping kan onbedoelde gevolgen hebben, het uitvinden van het wiel kan zomaar leiden tot een zombie plaag...