Blackwood Crossing (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door PaperSeven
Uitgegeven door Vision

Je speelt als Scarlett, een tiener die haar eigen weg in de wereld probeert te vinden. Je wordt gedesoriënteerd wakker en bevindt je op onverklaarbare wijze aan boord van een rijdende trein, samen met je broertje Finn. Maar als er een mysterieuze figuur verschijnt, wordt duidelijk dat dit geen gewone treinreis is. Het is het begin van een magische reis, vol van leven en liefde, maar ook verlies.