Illusion of Gaia (1995)

Alternatieve titels: Illusion of Time | Gaia Gensouki

Super NES

Ontwikkeld door Quintet en Enix
Uitgegeven door Nintendo en Enix

Will is een jongen die telepathisch begaafd is en zijn ouders kwijt is. Zijn moeder is gestorven en zijn vader is spoorloos verdwenen na een expeditie bij de toren van Babel. Op een dag wordt hij bij de koning Edward geroepen met de opdracht een ring naar hem te brengen. Maar ondertussen ontmoet hij de koppige prinses Kara, en dan begint het avontuur waarbij hij dichter en dichter bij de toren van Babel komt...

avatar van metaledje
Ah een andere kaft, destijds had ik de illusion of time kaft... geweldige game, is echt een EEUW geleden, maar wat me nog erg bijstaat was dat boottochtje (of hoe noem je zo'n zelfgemaakt ding..*een raft?*) met dat meisje, dat je zoveel dagen moest overleven door vis te vangen, en af en toe een romantisch stukje erin. vond ik echt PRACHTIG in deze rpg

avatar van thoyouknow1980
Fantastisch RPG avontuur
Wat zijn we toch verwend in het super nintendo tijdperk.
Want dit is weer een topper onder de avonturen games.
Heerlijke gameplay in een prachtige tot de verbeelding sprekende wereld.
Al met al een zeldzaam goede game die altijd bij mij is in gedachten,dit is mijn jeugd