Blue Reflection (2017)

Alternatieve titels: Blue Reflection: Maboroshi ni Mau - Shoujo no Ken | Blue Reflection: Sword of the Girl Who Dances in Illusions

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Koei Tecmo

Het spel speelt zich af op Hoshinomiya Girls High School en draait om de sociale interactie tussen drie schoolmeisjes: Hinako Shirai, Yuzuki Shijou en Raimu Shijou. Door sociale interactie tijdens pauzes, maar ook tijdens missies buiten schooltijd om, groeit de persoonlijkheid van je karakter.

avatar van woeler82

De muziek is geweldig en die meisjes hebben een aparte aantrekking trek
Ik zit pas halverwege maar ik zwerm helemaal weg van die meisjes
ik hou er van RPG games
ben ik er 100% mee eens

Oogt wel als een kweekvijver voor frisse kippetjes inderdaad.

Je ervaart zowaar spontaan de prille beginselen van prikkelende tinteldinges.

Dat is wat kippetjes doen doorgaans.

Ricardo is cute
[Music] Blue Reflection ► OVERDOSE ║Extended║ - YouTube

speel de muziek helemaal af tot het eind
I love dis song I like it
en een youtube video van blue reflection

in de link Blue Reflection Gameplay Walkthrough Part 15 - Final Boss - -English- No Commentary - Longplay - YouTube

ps bekijk de heele video