Dynasty Warriors: Godseekers (2017)

Alternatieve titel: Shin Sangoku Musou: Eiketsuden

PlayStation 4 / PlayStation Vita / PlayStation 3
Strategy

Ontwikkeld door Omega Force
Uitgegeven door Koei Tecmo

Godseekers speelt zich af tijdens de Han-dynastie, en vertelt het verhaal over de interne strijd binnen het keizerlijk hof van China. Volg Shao Yun en zijn goede vriend Lei Bin. Zonder het te weten zijn ze verantwoordelijk voor het bevrijden van de jonge, mysterieuze Lixia. Als gevolg hiervan moeten de twee vrienden Lixia bij staan op een tocht, waarbij ze betrokken raken bij tal van grote veldslagen.

Ik dacht altijd dat dit een action game was. Gameplay ziet er leuk uit. (de vraag blijft echter hoe compelx zal het zijn?)

Alleen die animaties kunnen toch echt niet meer.