King Arthur (2004)

Alternatieve titel: Le Roi Arthur

PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox

Ontwikkeld door Krome
Uitgegeven door Konami

Deze game brengt je als krijger naar vele verschillende locaties, zoals bossen, open vlaktes, moerrassen en bergen. Rijdend op je paard of te voet zul je de vijand moeten verslaan. Met het verslaan van vijanden verdien je punten. Met deze punten kan je bepaalde attributen aanschaffen of enkele eigenschappen van je personage mee verbeteren. Ook kent deze game ook weer de grote veldslagen, waar je aangewezen zal worden op het schoppen, slaan, steken, bukken en schieten met pijl en boog.

martinator
de game king arthur is een leuk spel naar de film,
het is wel wat jammer dat je niet alle personages uit de film kan maarja
mooi aan het spel is dat je niet aleen maar de hele tijd hoeft te vechten maar dat je soms ook kan nadenken over wat je gaat doen of dat je soms gewoon uit het gevecht vlucht(vluchten is trouwens aleen maar mogelijk in missie's op het paard)
ook leuk is dat je punten krijgt en dat de hoeveelheid hiervan afhangt van hoe je het gedaan hebt.
een nadeel is dan weer dat je met deze punten eigenlijk helemaal geen mooie upgrades kan kopen, de upgrades die je kan krijgen zijn bijvoorbeeld een sterker pantser of een nieuwe combo maar het blijfen de hele tijd standaard aanvallen en het pantser word er wel sterker op maar het ziet er niet uit.
een ander groot nadeel is dat je eigenlijk maar 3 soorten missie's hebt en die eigenlijk gewoon weer terugkomen maar dan in een andere omgeving, hierdoor word alles heel standaard en blijft het gewoon een spel van ik doe hem 1 keer maar dan ook nooit weer.

maar omdat het spel ook veel positieve dingen heeft toch een ruime voldoende: 3,5* van mij.