Pokémon Ranger (2006)

Nintendo DS / Nintendo Wii U

Ontwikkeld door Creatures en HAL

Het leven van een Pokémon Ranger bestaat voornamelijk uit het beschermen van de natuur en het helpen van mensen met de wilde Pokémon die de Rangers zelf gevangen hebben. Door de kracht van deze Pokémon te gebruiken kan een Ranger allerlei problemen oplossen.

avatar van Rensie88
Niet de beste game hoor , geen aanrader !

2,5 voor de moeite

avatar van piranja
goed spel en een leuk idee om ze te vangen maar soms wel iri 5*

Muffinhead
5? maak je een geintje?

avatar van Princess Piranha
Wat voor soort spel is dit dan?

avatar van Foetsj_NL
Je speelt volgens mij een soort van boswachter, en je moet allerlei problemen oplossen, dus heel anders dan de oorspronkelijke Pokémon series.

avatar van Ansem
Yep, en je moet ze vangen door rond de Pokémon te draaien met je stylus ofzo. :-k
Ik koop 'm mss wel voor Manaphy.

Ik vondt het spel veelste makkelijk en de verhaallijn zag er wel goed uit en de besturing speelde ook lekker.
En ik heb Manaphy er weer bij in Pokemon Diamond.
Pokemon Ranger moetje 1x spelen en dan nooit meer.

Deze game is wel leuk maar ik kom niet verder bij dat deel bij tyranitar enzo.

spelfreak
DarthSolidKevin schreef:
Deze game is wel leuk maar ik kom niet verder bij dat deel bij tyranitar enzo.
ik niet bij charizard

Ja dat is best een lastig stuk ja. Bij de nieuwe is het veel beter gemaakt.

Beeld: 3,5*
Geluid: 3*
Gameplay: 2,5*
Langetermijn: 3*

Eindbeoordeling: 3*

Dit spel is een keer leuk voor de verandering. Pokémon slaat hier dus echt een heel andere weg in. Niet dat het dan meteen slecht is maar toch vond ik Ranger wat tegenvallen. Wel leuk hoor rondjes om de pokémon tekenen maar je moet er soms wel een stuk of twintig achter elkaar tekenen. Daar krijg je wel een beetje een lamme hand van . Het verhaal is opzich wel leuk bedacht maar ik vind het spel niet meer waard dan 3*.

joeri592
jezus, serieus, het lezen bij het begin duurt letterlijk ruim een uur!!!geen grap!

Bij het begin van het spel?