The Adventures of Batman & Robin (1994)

Sega Mega Drive/Genesis / Sega Mega Drive/Genesis CDX / Super NES
Action / Platform

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Gebaseerd op de gelijknamige tekenfilm moeten Batman en Robin in Gotham City de strijd tegen het kwaad aangaan. Mr. Freeze wil met door middel van een duivels plan Gotham aan zich onderwerpen. Om dit plan te doen slagen heeft hij de hulp in geroepen van gerenommeerde criminelen als The Joker, The Kingpin, Mad Hatter en Two-Face.

avatar van Jim Carrey
Weer een Leuke Batman-Game om te spelen hoewel ik de Films van Deel 1,2 & 3 Leuker vindt om te bekijken dan om zelf een Spel van Batman te Spelen maar nogmaals : Een Leuk Spel.

* * * *

Jim Carrey schreef:

* * * *

De SNES is super. Zeer goede muziek en fantastische graphics. Verder geweldige art direction, goede afwisseling in levels (vooral Catwoman en Scarecrow zijn geweldig). Alleen het autorace stukje vond ik vrij saai en zwak. Echt één van mn favoriete actiegames voor de SNES.

Oh ja, nog een tip: Als je de SNES versie speelt, ga dan gelijk voor de hoogste moeilijkheidsgraad. Aan het eind krijg je dan een extra level met wat nieuwe bazen waaronder Man-Bat en Clayman.

En inderdaad dit was een leuk Batman spel. Maar eigenlijk zijn alle Batman spellen wel leuk.