Super Smash Bros. Brawl (2008)

Nintendo Wii
Fighting

Ontwikkeld door Sora en Game Arts

Het vervolg van Super Smash Bros. Melee. Vecht als een van de vele karakters van de Nintendo wereld in ieders specifieke omgeving. Daarnaast doen deze keer ook verschillende 3rd party characters aan het gevecht mee.

Melee vind ik toch een stuk beter als ik eerlijk ben.

avatar van nakur
Ik heb mijn Wii bijna 2 jaar gelede verkocht maar vond Brawl nog terug. Voor een prikkie mag iemand die van me overnemen. Wat de gek er voor geeft.

5 euro

avatar van Cassevis
Brawl is voor onschatbare waarde!!!

Wat voor waarde??

avatar van Cassevis
Gewoon, waarde. Bestaan daar verschillende vormen van?

ja.

Cassevis bedoelt vooral emotionele waarde. Heb ik gelijk?

Precies

avatar van wolly
precies heeft wel 2 verschillende vormen.

die lach smiley ook

suden doot

suden doot

wat betekent dat als ik vragen mag??

avatar van fabblwaps
Sudden Death denk ik.

youngtick schreef:

wat betekent dat als ik vragen mag??

altijd als ik ga brawlen met vrienden en we krijgen sudden death zeggen we sudden doot.
en cassevis weet dat vandaar die smily

avatar van rockgamer
er zijn toch wel meer dan 20 event match en 8 coop event match ? bij melee waren het er iniedergeval veel meer.. ik heb ze allemaal op hard uitgespeeld, hoe krijg ik nieuwe?

avatar van jirachi04
rockgamer schreef:
CHallanges uitspelen.

jirachi04 schreef:
CHallanges uitspelen.

Nee, je moet de characters vrijspelen die voor de volgende event matches nodig zijn, ik kan ondertussen ook 21 tot en met 28 spelen

en cassevis weet dat vandaar die smily

oh ok dat weet ik dat ook

avatar van jirachi04
rockgamer schreef:

O , kan ook. Je kan trouwens wel dingen uitspelen met challanges zoals de objecten om levels te bouwen .

avatar van Bryan
Ik heb het spel helemaal kapot gespeeld en het heeft gewoon echt een super vette multiplayer, puur omdat het zo overdreven is, maarja dat is dan natuurlijk wel persoonlijk, ik vind het gewoon echt 1 van de betere spellen die ook een goede multiplayer en single player heeft voor de wii, ook kun je de singleplayer (storymode) met zen 2en spelen.

avatar van rockgamer
ik zit nu echt al een eeuwigheid in volgens mij de laatste missie ( eigenlijk een half uur ofzo )
je moet ook telkens teruglopen etc. heel onduidelijk allemaal
wanneer krijg ik trouwens toon link en wolf?

vaak genoeg brawl doen

avatar van rockgamer
wat is the great maze toch een kut level ik heb nog toch echt iedereen verslagen denk ik steeds, moet ik weer uren zoeken voor het volgende gevecht

je moet ook niet de adventure mode doen, gewoon brawlen is veel leuker

je moet ook niet de adventure mode doen, gewoon brawlen is veel leuker

ja maar zo kan je alleen maar die characters winnen

misterwhite
Ik vind de Adventure mode juist het leukste aan het spel.

misterwhite schreef:
Ik vind de Adventure mode juist het leukste aan het spel.

De adventure mode is juist heel erg slecht. Had voor mij niet gehoeven.