Super Mario Bros. 2 (1988)

Alternatieve titels: Super Mario USA | Super Mario Brothers 2 | Yume Kōjō: Doki Doki Panic.

Game Boy Advance / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / Nintendo 3DS / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door Nintendo

Op een nacht heeft Mario een vreemde droom waarin hij een deur opent naar een andere wereld. In deze droom heeft Wart Subcon, het land van dromen, vervloekt en Mario en zijn vrienden moeten de vloek ongedaan maken. Wonderbaarlijk genoeg komen Mario, Luigi, Toad en de Princess de volgende dag in een grot die hen naar de wereld uit Mario's droom leidt…