Ninety-Nine Nights (2006)

Alternatieve titel: N3: Ninety-Nine Nights

Xbox 360

Ontwikkeld door Phantagram
Uitgegeven door Microsoft

In een epische strijd tussen licht en duisternis wordt een nieuwe wereldorde gevestigd na de vernietiging van de "mysterieuze krachtsteen". Krijgers moeten strijden op een plek die ze zich in hun stoutste dromen niet hadden kunnen voorstellen, terwijl een verhaal, geweven uit drama en emotie, zich ontvouwt vanuit meerdere perspectieven.

avatar van batexated
1,5
Hersenlose game met de meest achterlijke A.I. je kunt het spel uitspelen door op maar 2 knopjes te blijven drukken..

dit kun je geen game noemen.

avatar van Barcel
1,5
batexated schreef:

dit kun je geen game noemen.

Tja, ik snap wel waarom je deze game zo slecht vindt.
Maar ik heb er wel genoten, ik heb een paar missies uitgespeeld en het zijn zeker leuke missies. Maar ik ben wel verbaasd dat je dat missies STEEDS moeten uitspelen, dat bedoel ik dus dat alle missies hetzelfde zijn. Daarom ben ik ermee gestopt en het spel teruggegeven naar een vriend. Het zou echt tijdverspilling zijn als je alle hetzelfde missies hebt uitgespeeld.

avatar van TonyTHorror
Altijd wel vermakelijk, maar toch vind ik hem wat minder dan bijvoorbeeld een dynasty warriors.
Ik weet niet waarom, maar deze verveelde me wat sneller.
Binnenkort komt toch een tweede deel uit? ben benieuwd hoeveel er op één scherm komt dit keer, want hier waren het erg massale gevechten.

avatar van Bahamut Zero
Heb dit spel voor mijn verjaardag gekregen, vanmorgen kortstondig gespeeld maar het kwam alleen maar neer op hersenloos X rammen

avatar van Awake78
0,5
Wat een vreselijke game dit. Je doet een uur over een level waar je al buttonbashed doorheen ramt. Komt er ineens een soort reus en die gooit een rots op je hoofd en dan kan je weer van voor af aan beginnen. Wat een ellende dat ik hieraan tijd heb besteed.

0,5 voor de cutscenes (die zijn namelijk wel mooi, maar ja....) en de hoeveelheid vijandjes op je scherm. Verder raad ik aan om hier verre van weg te blijven.

gamelord
Heb hem al uitgespeeld!!!

5 velden (wel enorme velden) de laatste tegen die duistere elf was wel pittig..3 keer overnieuw moeten doen. Enfin wel een vermakelijke game, met hele mooie graphics.
Leuke aparte game...3,5*!

avatar van kaholiic
Das snel. Hoor dat het heel moeilijk is.

Dr. Salvador
3 keer over nieuw doen vind ik niet pittig.

Ik was laatst GOW3 op Hard aan het spelen en ik was 92(!) keer afgegaan!.

Ik was op het einde van de labyrinth, maar stopte er mee, het werd me te moeilijk!

Dr. Salvador schreef:
3 keer over nieuw doen vind ik niet pitig.

Ik was laatst GOW3 op Hard aan het spelen en ik was 92(!) keer afgegaan!.

Ik was op het einde van de labyrinth, maar stopte er mee, dat was pittig!

Haha Emilio bedoel het hele veld, steeds tegen die elf ging ik af, dus was je weer een half uur zoet per keer. Maar dat GOW 3 moeilijk is kan ik wel in meegaan...deel 2 ook met moeite uitgespeeld, toen ik nog een ps2 had!

kaholiic schreef:
Das snel. Hoor dat het heel moeilijk is.

Ik weet het niet hoe het werkt bij mij Kaholiic, vind ik een game supergoed...gaat de rest vanzelf.
Ben in de Campagne van Inphyy maar 4 of 5 keer afgegaan...moet dan wel het veld helemaal opnieuw doen, maar ik vind het een puike game, dus vind ik het niet erg.

Begin dadelijk aan de Campagne van haar broer Aspharr..ben eens benieuwd qua verschil in vechtstijl...zus heeft een zwaard en hij heeft een Speer/Staf.

gamelord
Verhoog hem met 1 ster...ik vind de game geweldig!!!
De Campange met de broer is te gek..je speelt per character ook nog eens extra velden vrij ben ik achtergekomen...dus heb hem nog lang niet uitgespeeld.
En in die hele ster zit ook half de muziek van de game bij...die is zo heerlijk, dat ik hem op de achtergrond heb opstaan!!
(doet denken aan de muziek van Devil May Cry 4)

War-Ultima
De muziek is een beetje DMC achtig maar niet helemaal, de ost van DMC is soort van metal met gregoriaans achtig iets, de ost van NNN klinkt zeer vrolijk (beetje sega met new age achtig iets).

Hammerfall

De game NNN vond ik eentonig en saai maar de OST is fantastisch ja.

gamelord
Hehe Hammerfall, die band had ik niet gezocht achter de muziek voor een game.
De game kan snel vervelen, maar zoals je al ziet op mijn gamerstag...speel ik om de zoveel tijd een missie per character...verlengd ook het speelplezier met deze game, want eerlijk is eerlijk...in 1 keer kom ik hier ook niet doorheen.

Maar als ik hem game heb ik er ook zin naar.

0,5
nuf
Wat een trieste kutgame, je moet de hele tijd op x en y drukken tot de vijandjes dood zijn. THATS IT. Zo goed als geen verhaal, waardeloze AI (je hebt een heel leger waar je niet het idee hebt dat ze sowieso iets doen, vijanden zijn allemaal dezelfde domme robotjes die niks bijzonders doen)

heb hem uit impuls gekocht omdat de voorkant er vet uit zag... Nou dat doe ik dus ook nooit meer. Ik lees ook dat er niks veranderd. Wat een bagger, blijf uit de buurt van deze game!!