Rallye Racing 97 (1996)

Alternatieve titels: Network Q RAC Rally Championship | Rally Championship: International Off-Road Racing

Ontwikkeld door Magnetic Fields
Uitgegeven door EuroPress, Software 2000, Virgin en Doka

In dit rallyspel kun je met zes verschillende wagens over achtentwintig verschillende parcoursen rijden die samen de Grand Prix van Engeland vormen. Je moet rekening houden met veranderend weer (regen, zon, sneeuw) en een veranderende ondergrond (modder, gravel of asfalt).

avatar van JonnieBrasco
Een fijn rally-spel dat ik zelfs nu nog met plezier kan spelen. Heeft de tand des tijds goed doorstaan. De sobere Engelse plattelandsomgevingen, het auto-geluid en de schade aan je auto waren realistisch en de besturing was vrij eenvoudig. Voor een rally-auto lag je misschien wel iets te strak op de weg; je was niet overdreven veel aan het glibberen en glijden, misschien wel het enige minpuntje. De menu's zagen er strak uit, en het afstellen en herstellen van je auto was lekker basis - het was niet té technisch en gedetailleerd. Ja, een lekkere game, 4,0*

avatar van Martijn
Mijn eerste gekochte pc spel, ik moest het beeld verkleinen anders liep het niet. Dus lekker spelen met zon groot grijs kader er om heen. Leuk spel, goed racen en leuk dat je je tegenstanders ook echt ziet en raced.

Ik heb deze game een paar jaar geleden van iemand gekregen (die het nota bene wou weggooien ). Heerlijk spel, dat toch wel zeer modern is als je bekijkt hoe oud het al is. Ik heb het tot vervelens toe zitten spelen, geen genoeg kreeg ik ervan. Jammer genoeg werkt het spel nu niet meer op mijn pc

avatar van Dexter
Een van de betere race-spellen die ik heb gespeeld. Pas weer eens voor 2 euro ofzo bij de Intertoys gekocht. Blijft erg leuk.

riczz
heb hem toen der tijd ook gekocht het is en blijft een geweldige game.
'Speel hem nu soms nog met virtual pc waar windows 98 op staat dus ook ms-dos