Tiger Woods PGA Tour 07 (2006)

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

In dit golf spel moet je jezelf van amateur naar professional opwerken. Door meer te golfen verbeter je je vaardigheden. Het spel bevat twaalf Championship en Fantasy banen om op te spelen, waaronder enkele nieuwe officiële PGA Tour banen. Je kunt het opnemen tegen de beste PGA Tour profs in toernooien gedurende het hele seizoen en er is een PGA Tour modus waarin je een Tour kaart kan winnen door training, uitdagingen en Q-school.

avatar van thoyouknow1980
Waanzinnig leuke golf game
Ik speel dit spel al zo lang,offline met vrienden en alleen.
De oudere delen van Tiger vind ik ook super,maar alles na 2007 vind ik maar niks.
Ze hebben de fun er daarna echt uitgehaald,en de besturing gaat nergens meer over.
Maar in dit deel is het als vanouds genieten van de heerlijke besturing.
Het spel zier er ook nog goed uit en je hebt veel vrijheid met instellingen.
Een punt van kritiek is echter dat er geen fantasy banen meer inzitten
Zo kan ik mij een baan in de jungle herinneren dat was echt lachen,of met een kasteel.
Dat gezegd hebbende heb ik hier wel al honderden uren plezier van heb gehad.
Betreed dus gerust die fairway en sla eens een balletje