Sword Art Online: Hollow Realization (2016)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / PC
single player / online

Ontwikkeld door Aquria
Uitgegeven door Bandai Namco

Ontdek een nieuwe virtuele wereld genaamd Sword Art: Origins. Tijdens je avonturen zullen nieuwe personages, waaronder Strea, Philia en de mysterieuze NPC Premiere, de zijde van Kirito en Asuna vervoegen. Daarnaast kom je ook veel bekende personages tegen. Argo, gekend voor het verkopen van informatie aan gamers in Sword Art Online, zal opnieuw Kirito en diens vrienden helpen tijdens hun avonturen in Sword Art Origin’s wereld. Agil en Klein, beide voormalige Sword Art Online-spelers, zijn eveneens terug en helpen Kirito tijdens zijn nieuwe avonturen in Aincrad. Met de hulp van deze en andere personages, zal je nieuwe sociale online features kunnen ontdekken.