Disney Magical World 2 (2016)

Alternatieve titel: Disney Magic Castle: My Happy Life 2

Nintendo 3DS
Simulation

Ontwikkeld door Bandai Namco en h.a.n.d.
Uitgegeven door Nintendo en Bandai Namco

Ga op avontuur met Elsa en Olaf uit Frozen, dans met de Disney-prinsessen, zweef met Mickey door magische droomparades en maak overal foto's van om als aandenken te bewaren. Met je toverstaf moet je in de loop van de game ook nog een spookachtig mysterie oplossen. In de magische stad Castleton wonen talloze klassieke Disney-personages en je zult je er al snel helemaal thuis voelen. Ga winkelen met Katrien, Minnie en anderen om honderden Disney-items te kopen en zelf te maken. Je kunt zelf prachtige outfits samenstellen en je eigen café en droomhuis inrichten. Je kunt jezelf ook laten betoveren tijdens een bal in het kasteel of een feestje houden met je Disney-vrienden in je café.