Mario Sports Superstars (2017)

Nintendo 3DS
Sports

Ontwikkeld door Camelot en Bandai Namco

Mario Sports Superstars is een sportgame waarin je kunt voetballen, honkballen, tennissen, golfen en paardrijden, met de bekende karakters uit het Mario universum. Naast de single player toernooien, voor alle vijf de sporten, kun je ook kiezen voor lokale en online multiplayer wedstrijden en kampioenschappen. Meester alle disciplines en wordt een Sport Superstar.

Toch stiekem wel benieuwd naar deze game!

avatar van Princess Piranha
Ik eigenlijk ook! Al had ik het misschien liever op een console gezien.

Ik vind het bizar dat er golf en tennis inzitten - terwijl er ook reeds stand-alone Mario Golf en Tennis games zijn op de 3DS. De vraag is dan hoe uitgebreid ze hier wel of niet zijn. (want dat viel me al een beetje tegen bij 'echte' games als ik die vergelijk met hun GBA versies). Verder lijkt het me wel weer een leuk tijdverdrijf voor 15 minuutjes hier of daar tussen pot en pint. Weet wel niet of ik de volle prijs voor ga neertellen. (afhangende dus van de mogelijkheden e.d).