ARK: Survival Evolved (2016)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Simulation

Ontwikkeld door Studio Wildcard, Virtual Basement, Instinct en Efecto
Uitgegeven door Studio Wildcard

Als je naakt, bevroren en uitgehongerd aan de oevers van een mysterieus eiland strandt, genaamd ARK, zul je, met behulp van je omgeving, moeten zien te overleven. Zorg voor onderkomen, ga op jacht, verbouw gewassen, verzamel grondstoffen, onderzoek technologieën en maak nieuwe werktuigen. Probeer zo voorzichtig de rondzwervende dinosaurussen te verslaan, vangen, temmen en fokken. Of vorm een team en maak jacht op honderden andere spelers en probeer te overleven, domineren, of ontsnappen!