007 Racing (2000)

PlayStation

Ontwikkeld door Eutechnyx

In deze James Bond game draaid het in tegenstelling tot alle andere niet om het schietwerk maar om de vele auto's die de serie rijk is. 007 Racing geeft je de mogelijkheid om in de vele bekende auto's uit de films rond te scheuren en te schieten. In de missies is het de bedoeling om door middel van de gadgets die je auto bevat, zoals olie, raketten en turbo's, je tegenstanders uit te schakelen.

avatar van davidov
Dit spel lijkt me zo waanzinnig bruut!
Zo doordacht, zoveel werk ingestoken.... zo mooi...kwalitatief echt aan het plafond, heeft vast vele prijzen gewonnen...

Haha nee, ik mag dan wel een bond fan zijn maar dit spel lijkt me echt de ergste uit de reeks EA-007 spelletjes die er zijn uitgekomen

davidov schreef:

Waarom de Games (daarmee bedoel ik Nightfire & GoldenEye) zijn toch ook goed, waarom zou deze slecht moeten zijn (overigens heb ik hem zelf nooit gespeeld)...

JohnWilliams schreef:

Omdat ik nightfire en goldeneye (EA versie) op z'n best zeer matig vind.
Simpele spelletjes die snel in elkaar zijn gezet en er mooi uit zien. 007 logo er op plakken en hup uitbrengen die handel. 1 voor 1 zijn het geen spellen die ook maar een enkele prijs hebben gewonnen of die men over 10 jaar nog zal herinneren. Nightfire had opzich potentie maar de waardeloze gameplay en engine maakte het gewoon weinig interessant. Goldeneye is de grootste belediging voor een 007 fan die ik ooit heb gezien. Naast dat ze de titel van een redelijke film compleet misbruiken voor reclame doel einden (Het heeft NIKS te maken met de film, lekker makkelijk) komen ze met een ridicuul verhaal als "als ex-mi6 agent ga je werken voor goldfinger die je een gouden oog met gadgets geeft en neem je het op tegen Dr.no van spectre". Het straalt gewoon uit dat EA dacht "we hebben geen flauw benul wat we doen, maar het verkoopt toch wel".

om te huilen.

Goldeneye 64 was nog een spel waar men jaren aan heeft gewerkt, het was revolutionair, origineel, trouw aan de film en heeft ladingen met awards en lovende kritieken ontvangen.

davidov schreef:
om te huilen.

Moet wel zeggen dat ze heel veel gaan maken voor 007!!! Eerst Games, daar is niks mis mee maar nou ook al Racing? Voor je het weet gaan ze nog spellen verzinnen als: Need voor Speed: 007, of Mario & Bond: Superstar Saga!

avatar van davidov
Dat was wel de richting waar ze heen gingen ja...

gelukkig heeft EA nu de rechten verkocht. Liggen nu bij een andere developer, Activision

Voorbeeld wat EA heeft gedaan.... 9 James Bond games gemaakt in 7 jaar tijd. ('99,'00,'00,'01,'01,'02,'04,'04,'05). Dat is een grotere dichtheid dan de films.... en films zijn opzich in een kortere tijd te maken... Geen wonder dat alle spellen aanvoelen alsof ze ondoordacht van de lopende band komen... gewoon uitmelken die hap. Bizar gewoon.

avatar van Spawn NL
Deze game is echt meuk, de missies zijn saai en eentonig. De besturing is matig tot slecht, de grapichs zijn niks speciaals en het verhaal is van het niveau pornofilm. Ik heb hem met spijt gekocht omdat het me wel leuk leek maar er is werkelijk geen drol aan. Mischien elkaar even kapot schieten in de Mulitplayer is even leuk.

Relax
Bijna een voldoende maar toch net niet.
Met vrienden heb ik teveel lol weer gehad met multiplayer.
Met alle extra's en wapens die je kon oppakken om je vriend uitteschakelen.

Singleplayer was vreemd.. heel vreemd..

avatar van Jim Carrey
1,0
Ook bij een Kennis gespeeld en gelukkig maar dat ik hem niet gekocht heb want na een keertje is het een en al flopwerk toen we het spel al gingen spelen dacht ik dat dit niet over de top goed zou zijn maar toen we het waren aan het spelen sloot die Kennis zich bij me aan (hij had het spel pas nieuw en nog niet gespeeld) : flopwerk!

Wel grappig bedacht lijkt me maar inderdaad dus een flop zoals ik hier en daar lees...

avatar van Ansem
1,0
Ik heb dit spel ooit gehuurd, erg slechte race-game.
De graphics zijn ook niet goed, het lijkt erop dat deze game snel gemaakt is om wat geld in het laatje te krijgen.
Meestal kan de multiplayer bij race games me wel bekoren, hier niet dus.