Dead or Alive 4 (2005)

Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Team Ninja
Uitgegeven door Tecmo

Nu Helena de macht heeft over DoaTec (Dead Or Alive Tournament Executive Committee) komen vechters van over de hele wereld bij elkaar om tegen elkaar te vechten. Ieder heeft een eigen doel voor ogen. Echter hebben sommigen wel een heel vreemd doel om aan het tournament mee te doen.

avatar van Stan
Het spel dat ik als eerste had voor de Xbox360 en nu nog steeds het meest speel!
Geweldig dit gewoon zonder enig verstand een beetje rammen

avatar van waxs
Snap niet dat het gemiddelde zo laag licht bij een game die online toch wel redelijk succes boekt.

avatar van jacobine_rodijk
Was even schrikken toen ik mijn (huidige) favoriete fighting ging opzoeken en die een hoge notatie bleek te hebben in de flop 100?

Prachtige graphics, uitstekende combat-systeem en de leuke, huppelende, rondborstige vrouwen maken dit een erg vermakelijke game die ik nog met regelmaat speel. 4*

avatar van Stan
Zijn ook nog niet zoveel games op de site he
Als er veel meer komen dan verdwijnt deze snel weer uit de flop 100

Maar vind 3* toch evies iets te laag voor dit spel

avatar van Bahamut Zero
Speel hem elke week ook nog voor een goed aantal uurtjes. Online geweldig. Single player gewoon goed, misschien ietsjes te makkelijk. 4.5*

/Bahamut Zero

RippedBone Dog
Naar mening zekersteweten de meest verslavende vechtgame allertijden, en dan hebben we het grotendeels over de online functie.

avatar van Tha)Sven
Grappig eigenlijk dat hier nog een omschrijving bijstaat

Tha)Sven schreef:
Grappig eigenlijk dat hier nog een omschrijving bijstaat

Ja want er zit wel degelijk een verhaal in. Je moet alleen de vorige delen gespeeld hebben anders weet je niet waar het over gaat

Ik Heb alleen dead or alive 2 gespeeld op mijn x-box
ik heb echt alleen dat spel gespeeld en niet de verhalen gevolgd
Natuurlijk Heb je een beetje "story" maar verder een van de betere vechtspellen

Sorry, maar hoe kun je dit deel beoordelen als je alleen deel 2 hebt gespeeld

Bahamut Zero schreef:
Sorry, maar hoe kun je dit deel beoordelen als je alleen deel 2 hebt gespeeld

Ik heb dit spel thuis liggen maar het gaat bij mij om het vechten de moves en ETC.
Niet om story
Dan maar een boek lezen voor story

Game_Kaza
Zo'n groots wondervolk verhaal had DOA2 ook niet. Een vechtoernooi waar mensen aan meedoen voor ieder hun eigen reden. Ik doe het ook voor de heerlijke snelle acties waarbij je goed moet opletten en counterattacks kunt doen. Dat is ook het enige. (de overdreven-sexuele vrouwen hadden wel anders gekund.)

Ga_me_bre_aker schreef:

Ok, sorry man had je ff verkeerd begrepen
Top spel! Speel hem dagelijks

geef niet

avatar van Jer0en
Leuke fighter met een goed werkende online mode. De game heeft voor mij één van de meest frustrerende eindbazen ooit.

Jer0en schreef:

De eindbaas is een eitje als je doorhebt waar ze zwak tegen is, en als je weet wat je vooral niet bij haar moet doen

is de multyplayer ook leuk??asl je gewoon met je vriend zit de vechten

is de multyplayer ook leuk??asl je gewoon met je vriend zit de vechten

Als je een beetje meppen kan wel

avatar van batexated
Vette vechtgame net als zijn voorgangers

brad wong 4 life

avatar van Stan
NEE Ayane en Kasumi 4 life!
Ze zijn niet heel sterk maar vet snel!

Jack Savage
Bass for life

avatar van ReMyTje86
Te veel gespeeld bij de Replay

Jack Savage schreef:
Bass for life

No doubt Of wat dacht je van Tengu

joeri592
ik zoek dit spel steeds in de winkel maar hij is nergens te krijgen...

joeri592
lage score met al deze positieve reacties

komt er eigenlijk ook nog een doa 5

joeri592 schreef:
ik zoek dit spel steeds in de winkel maar hij is nergens te krijgen...

Weet niet of jullie een Media Markt hebben, maar elke keer als ik daar ben (in Leeuwarden) dan ligt hij er wel.

komt er eigenlijk ook nog een doa 5

Ja, als het goed is in 2009

joeri592
paar dagen geleden gekocht want ik had hem eindelijk gevonden(zeer lang naar gezocht)
en het spel heeft al mijn verwachtingen meer dan war gemaakt!
Zeer mooie graphics, ik was bang dat de graphics zouden tegenvallen aangezien het spel al redelijk oud is, ik vind de story mode geweldig, voor elk poppetje een ander story mode, het is wel wat kort maarja, het is ook leuk om het weer opnieuw te doen, ikm vind de levels echt gaaf, dat je ze van de brug af kan gooien enzovoort, zeker een geslaagd spel, ik vind dat ie in de top 250 moet!

hee dit spel zit in top 250, wist ik niet ens

Nog steeds een van de betere vechtspellen op de nextgen