Sonic Mania (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Headcannon en PagodaWest
Uitgegeven door Sega en Netflix

Sonic Mania keert terug naar de visuele stijl en gameplay van de 2D Sonic the Hedgehog spellen op de Sega Genesis en Sega CD. Het spel bevat talloze originele levels, maar ook originele levels als "Green Hill Zone" uit het originele Sonic the Hedgehog maken een comback. Speel als Sonic, Tales of Knuckles en baan je een weg doorheen de vele levels met behulp van talloze klassieke moves zoals de spin attack en spin dash.

Ik kan me voorstellen dat de release date van deze game weer opschuift. Op de Nintendo website is ie van 15/8/17 veranderd naar 2017 in het algemeen in ieder geval, maar heb er verder nog niets over gelezen.

Echt superlovende recensies...Variërend van bestse Sonic ever, tot de beste in 15 jaar of de beste sinds Sonic 2

avatar van thoyouknow1980
Super Sonic
Geweldig dit hadden ze al veel eerder moeten doen,lekker ouderwetse 2d sonic.
Controls zijn spot on,en tevens ziet alles er kleurrijk en mooi uit.
En dan ook nog eens super veel levels het is echt een feest.
Ben erg blij dat ik die gouden hoes in de winkel zag schitteren,moest hem ook gelijk kopen
Anyway de beste 2d Sonic game tot nu toe wat mij betreft