Fallout 4: Vault-Tec Workshop (2016)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Bethesda
Uitgegeven door Bethesda

Bouw een betere toekomst onder de grond, in deze uitbreiding voor Fallout 4, met de geheel nieuwe Vault-Tec Workshop. Maak een massale Vault en voorzie diens nieuwe Bewoners van voldoende vooroorlogse industriële technologie. Van retro-kits compleet met nostalgische meubels, verlichting en kunst, tot de modernste Vault-Tec tools. Zorg, zoals elke goede Overseer, ervoor dat je dwellers geen argwaan krijgen, terwijl je verschillende goedgekeurde Vault-Tec experimenten met ze runt!

avatar van andnino
Leuk idee voor een DLC, maar
* de plek waar je de vault kan bouwen ligt niet echt op een handige locatie.
* de diepe ruimtes ondergronds liggen te ver om een praktische plek te zijn voor een basis
* de ruimte is veel groter dan wat je kunt gebruiken ivm. de space limit die je krijgt van de settlement builder
* er zijn nog dezelfde problemen met de settlement builder-mechanics

Oftewel, ik ben enthousiast gestart met een vault, maar heb hem vervolgens nooit meer aangeraakt. Betaal er niet te veel voor.