Overcooked! (2016)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy / Party

Ontwikkeld door Ghost Town
Uitgegeven door Team17

De ajuinenkoning stuurt je terug naar het jaar 1993 om daar te leren koken in verschillende keukens over de wereld, met als ultieme doel de apocalyps door het spaghetti-monster te vermijden. In deze management-party game zul je, alleen, of met tot drie medespelers, je keuken moeten uitbaten, door de juiste gerechten te koken en je klanten tevreden te houden.

avatar van Sateck
De eerste game die mijn vriendin ook leuk vind om te spelen. Samen co-op, we hebben er veel plezier mee. Elk level is weer de uitdaging om de volle 3 sterren te pakken.

De game doet wat het moet doen. Veel plezier, stress en tactisch denken. Een dikke 4*!

avatar van Sateck
Inmiddels uitgespeeld. Laatste leven was een zware opgave. Maar na ongeveer 12 keer is het ons gelukt! Prachtig spel. Helaas wat kort, maar evengoed een halve ster omhoog.

Ik zag afgelopen week op internet pas dat er ook een 2e deel is. Die gaat dus de schoen van mijn vriendin in. Dan hebben we s'avonds weer wat te doen

Alsof er 's avonds niks anders te doen valt met je vriendin . Film kijken bijvoorbeeld.