Rhythm Paradise Megamix (2015)

Alternatieve titel: Rhythm Heaven Megamix

Nintendo 3DS
Music
single player / online

Ontwikkeld door Nintendo

Stel je gevoel voor ritme op de proef door hout te hakken, oprukkende virussen met een vork te prikken en door badminton te spelen terwijl je een vliegtuig bestuurt. Dit alles moet je doen op de maat van aanstekelijke deuntjes in deze uitdagende ritmegame. Kun jij maat houden en Rhythm Paradise bereiken?

Mijn eerste stappen in de wondere wereld van Rhythm Paradise zijn gezet. Op de typisch Nintendo manier wordt een enorm simpel principe, door een perfecte uitwerking tot een verslavend spel. Deels wario-ware en deels muziek-ritme spel ga ik dit vermoedelijk spelen tot ook de laatste mini-game perfect is, en zodoende kan ik er volgens mij wel makkelijk 20 uren instoppen. Gelukkig kun je dit in kleine porties en ook makkelijk naast een blokbuster spelen.

Typisch Nintendo, afgespeeld na 8 uur, maar dan komt er natuurlijk na de aftiteling nog een hele resem levels op de proppen. Natuurlijk ook bij lange na niet alle elementen vrijgespeeld, de liedjes die je ingame moet vrijspelen zijn nog enorm talrijk.