Ride 2 (2016)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Stap op jouw persoonlijke scheurijzer en neem deel aan één van de vele races. Het spel telt ruim 200 motoren en talloze nieuwe racetracks, waaronder de Nürgburgring, Northwest 200 en vele andere nieuwe banen. Dankzij volledige customisation kun jij je motor helemaal onder handen nemen, maar eveneens je rijder, zodat je er niet alleen gelikt uitziet, maar ook perfect afgekleed op de motor zit.

avatar van thoyouknow1980
Getankt bij de Esso....Geef Gas!!!
Daar gaat i dan,gas open en gaan met die banaan wooow wow rustig aan hé het is een motor
Met alle assistentie uit is dit een pittig spelletje beetje teveel gas en je ligt op je gat,en zo hoort het.
Dit is namelijk een soort Gran turismo/Forza maar dan met motors.
En dat werkt wel lekker met de goede fysics van de game,en de vele brute motoren
Tevens zijn er genoeg banen uit te kiezen en verschillende races af te werken.
En net als in vele andere goede auto race games,is hier ook de verslavings factor aanwezig.
Daar tegen over staan wel de ietwat matige graphics van de omgeving en het lauwe publiek
Maar al met al zoek je een toffe onderhoudende motor race game,dit is een hele goeie,want het rijd als een tiet

Ik heb deze recent nog is opnieuw opgepakt, had nog wel wat races openstaan in die world tour, het zijn dan ook wel enorm aantal races, makkelijk 400-500 denk ik, uiteraard al wel is dezelfde track die terugkomt dan maar toch, één van de grootste voordelen van dit spel zijn voor mij het enorm aantal verschillende motors die je kan berijden, en die ook echt wel allemaal anders aanvoelen én klinken, en de leuke diversiteit aan tracks die je hebt (Macau en Ulster als favoriet denk ik, Miami zeker de minste). Voor de rest doet dit spel niet zo geweldig veel bijzonder maar dat hoeft voor mij dan niet eens, ik heb er mij voor de derde of vierde keer heel wat uren mee geamuseerd. Nu deze quasi volledig klaar is misschien toch maar is Ride 3 aanschaffen.