Seasons after Fall (2016)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Swing Swing Submarine
Uitgegeven door Focus

Seasons after Fall is een platformer waarbij je de besturing krijgt over een schattig vosje. Naast zijn schattigheid heeft deze vos echter ook een bijzondere kracht, je kunt namelijk de seizoenen manipuleren en het zo winter of lente maken naar eigen willekeur. Uiteraard heeft dit wisselen van seizoenen invloed op je omgeving, zo kan je in de winter bijvoorbeeld over bevroren water wandelen en zo nieuwe gebieden bereiken.

Nu ook uit op xbox one en ps4. Goede muziek, voice acting en prachtige handgetekende 2D landschappen lees ik her en der. Wel wat kort en simpele gameplay. Maar toch best wel benieuwd eigenlijk. Niemand nog gespeeld?

Het ziet er inderdaad erg knap uit. Heb het nog niet gespeeld, maar staat wel op de wishlist voor in een of andere sale eens op te duikelen.

Zo’n game die je bij aanschaf even hebt gespeeld, dan voor jaren in je backlog belandt en dan zomaar een keer uitspeelt. Mooie art maar wel wat saaie gameplay. Lopen lopen lopen, beetje platformen, beetje puzzelen. 2.5*