Deus Ex: Mankind Divided - System Rift (2016)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
RPG / Shooter

Ontwikkeld door Eidos
Uitgegeven door Square Enix

Deze uitbreiding op Mankind Divided herenigt Adam Jensen met zijn voormalig Sarif collega, Frank Pritchard. In een poging te onthullen wie er achter de mysterieuze Santeau Group schuil gaan, heeft Pritchard zijn zinnen gezet om één van de best beveiligde databanken ter wereld - Palisade Blade. Adam stemt er mee in Pritchard in zijn zoektocht naar informatie te helpen.