Steep (2016)

Sports
single player / online

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Trotseer 's werelds meest gevaarlijke en legendarische bergen op ski's of snowboard, in een wingsuit of met een paraglide. Toon je beste tricks, en daag vrienden en andere spelers uit om jouw beste prestaties te verbeteren. Of je nu andere uit wil dagen in een race, de meest heftige tricks wil delen met de wereld, of gewoon de spelwereld wil verkennen - iedere speelstijl is mogelijk!

Toch wel erg benieuwd naar. Besturing was even wennen, maar lijkt me een heerlijke game om ff op te zetten en een afdaling in te zetten

(Besloten) Beta is nu beschikbaar!

avatar van thoyouknow1980
Degelijke sneeuw pret game
Zo goed als SSX 3 word het nergens,maar toch zijn er genoeg positieve zaken te melden.
Bijvoorbeeld het snowboarden zelf werkt wel lekker en voelt natuurlijk aan.
Ook de wereld zelf is fantastisch mooi gemaakt en je waant je echt in de bergen.
Dit alles zie je ook terug in de sfeer,mijn tip zet de muziek uit,en hoor de sneeuw kraken
Waar deze game steken laat vallen is op het gebied van toegankelijkheid.
Want waarom kan ik niet real time van snowboard naar parachute wisselen en omgekeerd
En dan dat eeuwige ga verplicht online gedoe pffff,ik wil niet online ik wil gewoon gamen.
Maar toch als je eenmaal van die berg afgaat op je board is alles weer vergeven en vergeten

De extreem courses zijn soms echt ondoenlijk!

Is mij iets of wat aan de prijs.

Dat soort berichten: knip-knip? Lijkt me een soort spam. We kunnen zelf wel opzoeken wat de prijs is op de site?

Cheap ass reclame die daarbij ook redelijk desperate overkomt.

Als je je helemaal gaat registreren om dit hier te melden, en zo uitzonderlijk voordelig is het dus niet.

Tientje wil ik er nog wel voor geven maar dik dertig is zoals ik al zei wat mij betreft toch echt aardig aan de prijs.

Daarbij komt de site ook redelijk waardeloos op mij over, er zit 'dvd' in de naam maar dvdeetjes heeft ie volgens mij niet eens.

Was onlangs nog op zoek naar de dvd van The Jazz Singer met Neil Diamond maar zelfs die heeft ie niet.

Wat mij betreft kan ie dus gewoon lekker inpakken en mooi maar weer eens wegwezen.

Op een bepaalde manier ontbreekt hier de fun factor.

Iets waar je bij mij gelukkig geen last van zal hebben.

Ben zo'n beetje de Efteling in persoonsvorm.

Een rijkelijke smaaksensatie die op het punt staat om op je tong helemaal openbaar te gaan.