Metal Gear Survive (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
online

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Het verhaal vervolgt de gebeurtenissen uit Ground Zeroes, wanneer kort na de evacuatie van Big Boss en Kazuhira Miller vanaf Mother Base zich een wormgat opent, en de overblijvselen van het offshore platform transporteert naar een andere dimensie. Ook de achtergebleven rekruten van MSF kunnen hier niet aan ontkomen, en bevinden zich plots in een wereld vol levensgevaarlijke mutanten. In deze online action-survival game dien je samen met andere spelers in deze wereld te overleven.

Hoezo vergezocht verhaal
Waarom de naam Metal Gear überhaupt?

avatar van mister-fool
Merknamen willen nog wel eens spellen verkopen.

avatar van Maxigames
Gelukkig is dit een merknaam die over het algemeen alleen gamers iets zegt, het schijnt dan ook een behoorlijke flop te zijn. EA kwam nog (enigszins) goed weg met Battlefront II aangezien de naam "Star Wars" er op staat.

Hmm niet te snel oordelen het spel is nu maar voor een paar euro te koop.
Ik zal hem even testen..