Forza Horizon 3 (2016)

Xbox One / PC

Ontwikkeld door Playground
Uitgegeven door Microsoft

Neem deel aan het Horizon Festival! Verken Australië in één van de ruim 350 beschikbare auto's. Race doorheen uitgestrekte woestijnen en canyons van de Outback, tot aan de schitterende Gold Coast. Naast racen kun je je vaardigheden beproeven op tal van andere gameplay-onderdelen zoals jumps, convoys en drift zones. Races, kampioenschappen en andere events kun je eveneens volledig naar wens aanpassen, om hier vervolgens vrienden voor uit te dagen.

avatar van thoyouknow1980
Waanzinnig leuke en onderhoudende racer
De graphics zijn prachtig en het racen werkt als een malle.
Ook nodigt de wereld uit om lekker verkent te worden en kun je er heerlijk in rond cruisen.
Racen is een feest en daar spelen de makers vol op in,want overal om je heen gaat het los.
Van vuurwerk tot luchtballonen en de confetti aan toe,van dit feestje word ik niet gauw moe.
Een van de leukste en beste race games voor de xbox one