Rebel Galaxy (2015)

PlayStation 4 / PC / Xbox One / Macintosh
Simulation / Strategy

Ontwikkeld door Double Damage
Uitgegeven door Double Damage

Als commandant van een groot ruimteschip dien je het op te nemen tegen piraten, oorlogswrakken te verkennen, en asteroïden en mijnen te ontdekken. Kies je pad als weldoener, handelaar of een op macht beluste kaper! Met je verdiende geld kun je grotere en krachtigere ruimteschepen kopen.

Dit ademt wel de potentie om een heel kek spel te zijn.

Dit is best wel dikke fun in z'n eenvoud.

Beetje heen en weer vliegen, gastjes uit de lucht knalle, lache.

Topspel wel.

avatar van FlorisV
Dezelfde ontwikkelaars hebben Rebel Galaxy Outlaw gemaakt, die is nu op Steam in de uitverkoop. Ik hou deze in de gaten tot 'ie weer een flinke sale krijgt.

avatar van FlorisV
FlorisV schreef:

En dat is nu dus, voor 5 euri heb ik hem gescoord. Outlaw is overigens nu ook in de sale voor PS4. En die vind ik wel leuk, ondanks wat frustraties.