Kung-Fu High Impact (2011)

Alternatieve titel: Kung-Fu for Kinect

Xbox 360 / Xbox One
Action / Fighting

Ontwikkeld door Virtual Air Guitar
Uitgegeven door Virtual Air Guitar, Bigben en Black Bean

Met Kung-Fu for Kinect kun je schitteren in je eigen stripverhaal met supersterke moves gebaseerd op jouw bewegingen. De game bevat een verhaalmodus met 22 levels, 9 opnieuw speelbare uitdagingen voor dagelijks plezier en een speciale modus om je eigen afmakende bewegingen uit te voeren.

Release your inner Bruce Lee

- Kung Fu High Impact is de 360 versie die in 2011 is gereleased
- Kung Fu for Kinect is de Xbox One versie die 24 juni jl is gereleased

Games zijn min of meer gelijk, maar de One versie is een wat nieuwere/opgepoetste versie en maakt uiteraard gebruik van de nieuwere Kinect.

Dan de game, afgelopen weekend de One versie met 5 collega's dit een hele zaterdagvond gespeeld, de spierpijn is eindelijk weer weg. Biertjes erbij en om beurten een chapter doen en om beurten figureren in hilarische comics. Je hebt moves als de power punch, somersaults, ground shakers, lightning, arrows, etc.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit een Kinect game speel, maar 1 collega moest en zou dit spelen en we hebben genoten Erg komisch en speelt eigenlijk best prima allemaal. Ook erg geinig dat je allerlei huishoudelijke spullen kan pakken en als wapen kan gebruiken. Zo stonden we voordat we het wisten met een strijkplank, koekenpan, tennisrackets, föhn en bezem in de kamer te zwaaien. Best link af en toe maar er niks gesneuveld

Wil je lachen en heb je een Kinect dan is dit zeker een goede en vermakelijke Kinect game. 3.5*