Army Men II (1999)

Alternatieve titel: Army Men 2

Game Boy Color / PC

Ontwikkeld door 3DO
Uitgegeven door 3DO

In de opvolger van Army Men speel je weer met Sarge, de leider van het groene leger speelgoedsoldaatjes. Er zijn meer wapens en voertuigen te gebruiken dan in het eerste deel. Ook in dit spel moet je missies uitvoeren en op deze manier proberen de andere legers van speelgoedsoldaatjes te verslaan. Dit deel speelt zich echter af in alledaagse omgevingen, zoals een keuken, een tuin en een woonkamer.

avatar van Bart Tönjann
1,5
Hehe... Plastic soldaatjes.... 1.5 ster. Op zich heeft het idee wel aardige potentie, maar Army Men games zijn altijd vreselijk slecht en vooral een ellende om te doorspelen. Jammer

avatar van Martijn
Ja de opvolgers waren zeker niet goed nee, en deze kon misschien niet tippen aan de eerste, maar vreselijk slecht..Je kunt 1 game toch ook niet afrekekn op de hele serie.

avatar van Bart Tönjann
1,5
Oh maar dat doe ik ook niet. Als deze wel heel goed was, had ik hem wel een hoog cijfer gegeven. Zo vind ik Army Men Air Attack wel redelijk goed.

avatar van Donkerwoud
Ik heb deze altijd heel aardig gevonden, ook omdat je nu echt het gevoel hebt om een RTS op microniveau te spelen. Dit is voor mij de beste uit de reeks, alles wat erna kwam is rommel.