The Banner Saga 2 (2016)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / Apple iOS / Android
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Stoic
Uitgegeven door Versus Evil

In dit tweede deel van The Banner Saga, wordt de reis van de Viking-karavaan voortgezet. De duisternis begint steeds meer toe te nemen, terwijl de Dredge langzaam het land verzwelgen. Steden vervallen steeds verder en voormalig leiders worden tot wanhoop gedreven. Kan jouw groep reizigers deze eeuwige winter overleven? Keuzes uit het vorige deel worden meegenomen. Ook is er dit keer een Survival Mode, waar je, met een groep van zes veteranen, je staande moet zien te houden in een reeks steeds gevaarlijker wordende gevechten.

Weer erg vreemd dat ze die zo snel gratis weggeven als je inbezit van gold bent
Op de X-box one..

Des te meer omdat je eigenlijk echt wel het eerste deel gespeeld dient te hebben. Begin je meteen aan dit deel mis je toch best wel veel van het verhaal en de karakters e.d

Heb hem verleden maand zelf voor de PC in huis gehaald maar dankzij FIre Emblem nog niet echt aan begonnen. Half uurtje opgezet en qua sfeer en vertelstijl alvast (net als deel 1) geweldig - verder lijkt er niet bizar veel verandert qua gameplay.

Oke bedankt voor de tip