Worms W.M.D. (2016)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Strategy / Platform

Ontwikkeld door Team17
Uitgegeven door Team17

De klassieke 2D gameplay uit de Worms franchise keert wederom terug in dit deel, maar kent enkele nieuwe toevoegingen. Zo kun je je voor het eerst verschuilen in gebouwen en gebruik maken van tanks, helikopters en ander zwaar materieel.

...Bevestigd voor Switch!

...en net unlocked in de Humble Monthly bundel

Overigens is dit wel iets wat ik absoluut op de Switch zou kopen. Worms blijft een van de vermakelijkste multiplayer games / reeksen die ik ooit gespeeld heb.