De Sekte... (1985)

Commodore 64/128 / MSX Series PC

Ontwikkeld door RadarSoft
Uitgegeven door RadarSoft

De Sekte neemt je mee naar de verlatenheid van de Schotse Hooglanden en plaatst je voor een bouwvallige kerk. Een geheim dossier verhaalt over de mysterieuze verdwijning van de sekteleider en zijn niet geringe privévermogen. Deze verdwijning is volgens het dossier te wijten aan zijn spirituele contacten met gene zijde. Zijn geestelijke aanwezigheid drukt als een vloek op de naaste omgeving, de bevolking is in dolle paniek gevlucht en de kerk is totaal verlaten. Je hebt het sterke vermoeden dat het verdwenen sektefortuin zich ergens in die kerk bevindt.

avatar van arno74
Ik vraag me af of het iemand ooit is gelukt om dit spelletje uit te spelen? Ik weet dat ik het uiteindelijk opgegeven had omdat ik steeds vrij snel vast kwam te zitten.

Ik vraag me dan weer af of er naast jou iemand dit ooit gespeeld heeft